Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Lelaki Ini Mampu Onani 9 Jam 33 Minit-18SX | abadi romeo

Followers

Lelaki Ini Mampu Onani 9 Jam 33 Minit-18SX

Khamis, 29 Disember 2011

Seks memang agak taboo bagi masyarakat kita dan lebih selesa tidak di perbesar-besarkan namun ianya berbeza  di Barat.Seorang lelaki dari Jepun memenangi pertandingan onani terlama dengan waktu sembilan jam 33 minit, memecahkan rekod yang dibuatnya sendiri pada tahun lalu.

Masanobu Sato, lelaki berasal dari Jepun yang memenangkan pertandingan tahunan bernama San Francisco's Masturbate a Thon. Seperti dipetik dari SFWeekly, Sato mampu onani lebih lama 25 menit dari rekod yang dibukukannya tahun lalu di pertandingan yang sama. Sato yang merupakan pekerja di kilang mainan seks bernama Tenga menepis anggapan yang mengatakan konon katanya orang Jepun 'cepat keluarnya'.

Sewaktu ditemubual seleps pertandingan, Sato mengatakan kunci kemenangannya memenangi pertandingan onani adalah banyak berimajinasi. Kemudian banyak berlatih setelah memenangi pertandingan yang sama tahun lalu, seperti berenang dua kali seminggu. Menurutnya latihan tersebut membantunya meningkatkan stamina. "Saya juga ucapkan terima kasih kepada Tenga, tempatnya bekerja, yang memberi saya waktu ideal untuk onani selama mungkin," ujar Sato.

Sato mengatakan ia mempunyai 10 cara berbeda agar penisnya tidak cepat ejakulasi. Menurutnya film-film porno Jepang sangat membantunya agar tidak cepat ejakulasi karena boleh terus berimaginisasi. "Saya sangat letih setelah pertandingan. Akibatnya saya tidak mampu bangun tepat waktu keesokan harinya ketika saya harus pergi ke lapangan terbang untuk kembali ke Jepun. Untungnya, saya tidak ketinggalan pesawat," ucapnya.

Baik keluarga maupun kekasihnya menyokong 'prestasinya' tersebut. Menurutnya keluarganya merasa bangga sejak kemenangannya tahun lalu. "Saya pikir mereka benar-benar gembira mendengar ketika saya memberitahu bahwa saya mampu mempertahankan juara dan memecahkan rekod dunia saya sendiri, lebih lama 25 menit," katanya.

Sato pun saat ini telah berpikir untuk pergi ke Copenhagen, mengikuti pertandingan yang sama. Menurutnya mengikuti pertandingan onani di Copenhagen merupakan idea bagus untuk bersaing dengan para juara dari negara-negara lain.

P/S:Fuyoo..boleh keluar asap woooo...kawinlah cepat2...sangap sangat nampaknya..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

  1. Guru berkata...:

    ada jugak pertandingan macam ni... tak nak bayangkan . ish.

  1. script kiddies 3 berkata...:

    teruk betul....

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...