Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Jual 3 Anak Semata-mata "Game Online" | abadi romeo

Followers

Jual 3 Anak Semata-mata "Game Online"

Rabu, 27 Julai 2011

BEIJING— Akibat kegilan dan keasyikan bermain "Game Online", pasangan muda Li Lin dan Li Juan, yang berasal Dongguan, China, tergamak menjual tiga anak mereka.Menurut surat khabar Sanxiang City News, pasangan ini bertemu pada 2007 di sebuah warung internet. Rupanya minat yang sama pada game online menyatukan mereka.

Setahun kemudian, pada 2008, anak pertama mereka lahir. Demi game online juga mereka tergamak meninggalkan bayi laki-laki itu untuk ke warnet.

Idea menjual anak itu tercetus setelah kelahiran anak kedua mereka pada 2009. Bayi perempuan itu dijual dengan harga 500 dollar AS .
Setelah wang itu habis, giliran anak sulung yang dijual. Kerena anak laki-laki, harga jualnya lebih mahal, sekitar 4.600 dollar AS .

Anak ketiga mereka juga menjadi mangsa agar boleh bermain game online. Bayi lelaki itu ditawarkan seharga sama dengan abangnya.

Kejadian ini disedari setelah ibu si ayah muda itu mengetahuinya.Ibunya terus melaporkannya ke pihak berkuasa.Pasangan yang berusia di bawah 21 tahun itu berdolak berdalih dengan memberi alasan tidak mengetahui bahawa yang mereka lakukan melanggar undang-undang setelah disoal siasat oleh pihak polis.

P/S:Aduhai...ketagih internet ni buat ramai manusia sakit jiwa.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 ulasan:

  1. Miss Annaz berkata...:

    kejam betul mereka nie..
    mmg x berhati perut..
    kerana hanyut dgn game online sanggup menjual zuriat sendiri..
    semoga mereka dihukum dgn hukuman yg setimpal...

  1. iza berkata...:

    Assalam...
    Masih mentah lg pasangan tu..
    Mereka makan apa ya kalau asyik main game je...?

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...