Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN "Lelaki" Pertama Mengandung Di Dunia Dedahkan Kandungan Selepas 3 Tahun | abadi romeo

Followers

"Lelaki" Pertama Mengandung Di Dunia Dedahkan Kandungan Selepas 3 Tahun

Jumaat, 29 Julai 2011

Thomas Beatie and Nancy Beatie

Thomas Beatie, lelaki yang pertama di dunia mengandung atau ibu lelaki - telah mengumumkan kehamilan kali ketiganya selepas 12 bulan melahirkan anak ketiga dalam tempoh tiga tahun.
Mr Beatie, yang kini tinggal di Arizona dengan Nancy isteri dan tiga anak mereka,mendapat perhatian antarabangsa di seluruh dunia apabila dia menjadi orang pertama di sisi undang-undang transgender untuk hamil.Sekarang dia yang gerusia 37 tahun dan isterinya telah menyiapkan keluarga disamping menyiapkan diri dengan mengambil testosterone lagi, bagi membantu beliau membangunkan fizikal otot.
Thomas Beatie and Jensen


Brood: Thomas Beatie now has three children, Susan, three, Austin, almost two, and Jansen, who turned one yesterday. He gave birth to all three naturally
Thomas Beatie kini mempunyai tiga orang anak, Susan, tiga, Austin,hampir dua, dan Jansen, yang menjadi salah satu hari ini. Beliau melahirkanketiga-tiga secara semulajadi


Beliau digambarkan bermain di dalam air dengan anak bongsu pasangan itu,Jensen, yang dilahirkan secara semulajadi pada 25 Julai tahun lepas.
Pasangan itu juga mempunyai seorang anak perempuan yang berusia tiga tahunyang dipanggil Susan dan seorang anak yang dipanggil Austin, yang akan menjadidua pada bulan September.


Walaupun telah mengalami tiga kehamilan itu, beliau menunjukkan perut rata dengan walaupun dia tidak boleh agak menyembunyikan stretchmarks.
Pasangan itu berpindah ke Arizona dari rumah mereka di Bend, Oregon, selepasr rumah mereka telah ditarik.

Proud father: Mr Beatie with Jensen, just hours after giving birth. All his children were born naturally
Bangga bapa: Mr Beatie dengan Jensen, hanya beberapa jam selepas melahirkan anak pada 25 Julai tahun lepas
Dream: Thomas with Jensen after he was born in May last year. He and Nancy always wanted a family

Mr Beatie dilahirkan sebagai seorang wanita, Tracy Lagondino, di Hawaii pada tahun 1974, tetapi berkata beliau sentiasa merasakan seperti dia mahu menjadiseorang lelaki.
Apabila dia berusia dua puluhan mula mempunyai suntikan testosteron,memberinya rambut muka, suara yang lebih rendah dan mengubah organ-organseksual.
Pada tahun 2002, beliau telah menjalani mastektomi dan di sisi undang-undang menjadi manusia - tetapi dia memilih untuk menjaga faraj, rahim dan organ-organ seksual wanita yang lain agar pasangan itu boleh mempunyai anak, sebagai isteri beliau mempunyai histerektomi.
Beliau memberitahu Oprah: 'Saya ingin mempunyai anak satu hari nanti. Saya tidak tahu bagaimana. Ia hanya mimpi. '

Before Thomas Beatie

Thomas Beatie

Selepas lebih daripada lapan tahun, dia berhenti mengambil testosterone supaya dia boleh menjadi hamil, walaupun beberapa kesan, termasuk bulu muka, adalah kekal.
Pasangan itu membeli sperma daripada penderma tanpa nama dan Encik Beatie menjalani permanian beradas. Selepas kehamilan ektopik yang membawa kepada pembedahan kecemasan, dia akhirnya disahkan mengandung Susan pada penghujung tahun 2007.
Gambar yang menakjubkan Mr Beatie dengan benjolan bayi dan berjanggut menjadi tajuk utama di seluruh dunia, dan dia muncul di chat menunjukkan menjelaskan bagaimana dia dan Nancy menganggap diri mereka seperti mana-mana keluarga heteroseksual yang normal.
Beliau juga mendedahkan bahawa pasangan itu boleh melakukan persetubuhan,kerana hormon lelaki . Beliau memberitahuOprah: 'Ia kelihatan seperti zakar. Saya boleh melakukan hubungan dengan isteri saya. '
Beliau mempunyai dua kanak-kanak seterusnya secara berturut-turut dengan cepat,kerana dia hanya mempunyai tetingkap yang singkat tidak mengambil testosteron.
Mr Beatie telah hanya mengalami lapan kitaran haid setahun dan bukannya 12, dan hanya separuh daripada kitaran ini berguna untuk konsep kerana dia sebelum ini telah mempunyai tiub fallopio yang dikeluarkan disebabkan 1 kehamilan ektopik
Family: Nancy and Thomas celebrate after the birth of Jensen, their third child

Nancy Beatie

P/S:Jangan terkezoot bila melihat manusia berjanggut dan bermisai mengandung...
heteroseksual....

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

16 ulasan:

  1. PinKy MoMMa berkata...:

    haaaaa terkesima baca kisah ni..
    macam macam kisah dunia akhir zaman..pheww

  1. alongxp berkata...:

    errr...aku masih keliru nak fahamkan keadaan die nih... die kirenye pompuan la kan?tapi die amik suntikan yg menyebabkan fizikal die jadi lelaki? die ni ade pedang ke sarung? isteri die pompuan, abes tu benih sape yang dok dalam rahim die tu?arrrggghhh... stress aku...

  1. abadi romeo berkata...:

    @PinKy MoMMa~habis la lelaki lepas ni...ada lelaki tiruan..huhuhu...matap pulak tu..3 orang dah kluar..

    @Alongxp~dia perempuan asalnya,jalani pembedahan untuk jadi lelaki..tetapi ada pedang,panjang atau pendek tu tak tau la..pasangan lesbian..guna permanian berhadas..beli sperma...teknologi...

  1. ok, aku t'kezut n pelik n xphm...huhu

  1. CIK CHIPSMORE berkata...:

    HHHUUUU...kuasa tuhan...mula2 ingt betul la laki yg mengndung..upe nye permpuan yg dh dienjit dgn suntikan kua bula..wakaka...so xheran la kalau laki tu mengndung sebb memng pmpuan menyerupai lelaki kan..

  1. Opah Kentang berkata...:

    abis tu kire nyer dye ni pumpuan la kan...
    dunia dunia..terkesima sekejap..

  1. zulkbo berkata...:

    salam..
    anak lelaki aku tengok gambar ni
    dia pun tahu..lelaki mana boleh
    beranak, perempuan je..kenapalah
    nak langgar hukum alam?

  1. Abhamz berkata...:

    salam, kalau dah asal perempuan tentulah boleh mengandung...

  1. CIK CHIPSMORE berkata...:

    bace nie tau...aye der tag blog kamu..
    http://waneey89.blogspot.com/2011/07/seharian-ku-penuh-makna.html

  1. ozzy berkata...:

    macam2 skrang ni..

  1. hamba allah berkata...:

    subhanallah.semua nyer kuasa allah.tapi nk tnyer knper dia nk jadik laki yek?????????????............................

  1. Tanpa Nama berkata...:

    You've made some decent points there. I checked on the net for more info about the issue and found most people will go along with your views on this site.

    Stop by my web blog - stretch mark removal and home remedy

  1. Tanpa Nama berkata...:

    May I simply say what a comfort to discover somebody who
    really knows what they are talking about online.
    You certainly realize how to bring an issue to light and make it important.
    More and more people ought to read this and understand this side of your story.
    I was surprised that you are not more popular given that
    you surely possess the gift.

    Take a look at my webpage :: mathforall.net

  1. Tanpa Nama berkata...:

    Quality articles or reviews is the secret to attract the visitors to pay a visit the site, that's what this web page is providing.

    Feel free to surf to my web site :: e-jobs-observatory.eu

  1. Tanpa Nama berkata...:

    sape suruh gedik sangat a ambik kau tak malu, dah lah duduk dalam keluarga lesbian tak malu ,maksudnye die tu pompuan tkr laki istri die laki tkr pompuan.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...