Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Aksi Lelaki Berbogel Dan Lembu Jantan Pamplona | abadi romeo

Followers

Aksi Lelaki Berbogel Dan Lembu Jantan Pamplona

Isnin, 11 Julai 2011

Flying high: The streaker was tossed up into the air by a young calf during the suelta de vaquillas

Mempunyai kandungan addrelin yang tinggi ataupun kurang tidur bukan alasan bagi seorang peserta Larian Lembu Jantan yang ditahan oleh pihak berkuasa kerana mengganggu ketenteraman awam.Dia dicekup oleh pihak polis sebaik sahaja jatuh setelah dilambung oleh seekor anak lembu..Beliau adalah diantara ribuan peserta yang mencari keseronokan dengan menghaddiri Larian Lembu Jantan di San Fermin Festival ,Pamploa ,Sepanyol hari ini.Sepuluh orang telah dilaporkan cedera tetapi tiada kematian yang dilaporkan.

Running scared: Bull-runners scramble as a naked man is launched by the young calf

Falling down: The streaker took a mighty tumble after being thrown up into the air by the calf


Beberapa peserta terjatuh dan dipijak lembu dalam aksi yang menyaksikan mereka berlumba beramai-ramai bersama -sama lembu jantan disebuah ladang pembiakan lembu yang terkenal di Miura yang diasaskan pada tahun 1849.Pada hari tersebut(Ahad) adalah antara 8 kali setiap tahun dan merupakan amalan tradisi di Miura dan antara pertempuran terbesar di Sepanyol.

Hospital Navara dalam sebuat kenyataan sebagai dipetik berkata seramai 10 orang telah menerima rawatan kecil termasuk lengan dan kepala dan sembilan daripadanya adalah warga Sepanyol berumur antara 19-41 tahun kini masih dalam pemerhatian phak hospital. Hospital katanya dalam satu kenyataan bahawa 10 orang telah menerimarawatan bagi kecederaan kecil termasuk lengan dan trauma kepala. Sembilan daripada mereka adalah warga Sepanyol berumur antara 19 hingga 41 tahun - telah ditahan untuk pemerhatian.

Red for danger: Revelers in traditional colours run beside Miura ranch bulls during the fourth day of the running of the bulls, at the San Fermin fiestas in Pamplona


Get down! Revellers crouch for cover as a bull jumps over them to get into the the arena


Ouch! A 'mozo' or runner is flipped over by a young bull

Hoofed: a reveller winces as he is trampled after falling on a cobbled street

Lucky escape: A reveller is almost gored by a charging bull

P/S :Aku lebih rela dikejar Lisa Suriani dari lembu gila ni...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 ulasan:

  1. Unknown berkata...:

    isk..isk..siap bogel bagai hahahah!

  1. cmne la org tu..
    bogel2 pon nak g men ngan lembu..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...