Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Menghisap Payudara Mampu Ubati Kanser..?18SG | abadi romeo

Followers

Menghisap Payudara Mampu Ubati Kanser..?18SG

Jumaat, 15 Julai 2011



Pada hari Sabtu (19/3/2011) telah tersiar dari BlackBerry Messenger (BBM), mengenai cara pencegahan kanser payudara. Dalam BBM tersebut mengatakan kanser payudara boleh dicegah jika terus dihisap oleh pasangannya.(erhhmmm...suami isteri..belum nikah jangan cuba)sumber BBM tersebut mengatakan kanser payudara boleh dicegah jika terus dihisap oleh pasangannya./bayi

Dalam BBM tersebut, data tersebut diambil dari sumber berita internasional BBC dan Jabatan Kesihatan UK. Antara is kandung BBM untuk mencegah kanser payudara ialah dengan cara menghisap.

Dalam waktu dekat mungkin akan ada wanita yang mau membayar orang terutama lelaki untuk menghisap payudara mereka?

Dalam laman BBC Top News Story: Doktor menyarankan bahwa payudara wanita yg disedut secara teratur akan sangat bagus untuk mengurangi risiko terkena kanser payudara.

Dikatakan pula bahwa pengisapan payudara secara teratur akan menurunkan tingkat risiko yang cenderung menyebabkan berkembangnya kanser payudara.

Payudara harus disedut sekerap mungkin, hal ini dipercaya akan membantu perempuan melawan kanser payudara.

Bagi para lelaki/suami, silakan melakukan tugas Anda, dan mulailah menghisap payudara wanita sekarang dan bagi para wanita silakan saja memulai terapi ini dan mempersilakan pasangan Anda untuk melakukan tugasnya tentunya anda harus merelakan hal itu !!!

Pesanan ini dibuat oleh Jabatan Kesihatan UK dengan tema "Melawan Kanser Payudara".

Kalau Anda percaya pada hasil penelitian ini maka ( para suami ) jujurlah bahwa anda tentunya akan senang maka patuhilah hasil penelitian ini.

Kalau perlu Anda boleh dengan rendah hati mengajukan diri untuk membantu para wanita demi membantu para wanita itu untuk menyelamatkan nyawanya dari serangan kanser payudara.

P/S :Memang pernah terdengar yang kanser payudara dapat dihindari jika ibu itu menyusui bayi dengan susu badan.Kalau suami tu eeeeerrrrr....susah nak cakap...kena tanya Doctor Sakit Puan/Tuan...pakwe jangan buat....
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

5 ulasan:

  1. zulkbo berkata...:

    salam..
    selamat mengamalkannya
    molek untuk kesihatan..
    :D



    TERIMA KASIH SUDI SINGGAH
    DAN KOMEN DI BLOG SAYA
    DAN JANGAN LUPA DATANG LAGI
    www.zulkbo.com

  1. ~~kimz~~ berkata...:

    memang terbaik nie...

  1. ~~kimz~~ berkata...:

    kena kawin cepat2 la nie... waaaa...

  1. ozzy berkata...:

    salam..

    untuk bayi je kot..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...