Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Gambar Anak Luar Nikah Justin Bieber Tersebar. | abadi romeo

Followers

Gambar Anak Luar Nikah Justin Bieber Tersebar.

Khamis, 3 November 2011

Lepas ni ramai la peminat Justin Bieber pengsan sepuluh kali..dengar dia buat konsert pun ramai yang dah menggelupur masuk ambulan,apatah lagi berita terkini dia kini didakwa mempunyai anak.Kalau dengar lagu dia yang malatop pun memang dia macam nak baby...nyanyi sikit..
"baby..baby..baby..oh baby..
like baby..baby..oh..
I thought you'd you always be mine,mine..
Like baby,baby..baby..oh for you..
I would've done

WHATEVER....

Jadi bukanlah sesuatu yang mustahil berlaku kerana seorang gadis dari California Mariah Yeater.20 mendakwa Tristyn Anthony Markhouse Yeater bayi yang dilahirkannya pada 6hb July adalah hasil hubungan sulitnya dengan Justin Bieber.Beliau telah memulakan proses mahkamah pada 31 th Oktober dan sanggup menjalani ujian bagi membuktikan dakwaannya yang dikatakan hasil pertemuan selama 30 saat...wooowww...pantas.
Didalam akuan bersumpahnya kepada mahkamah California,kejadian itu berlaku sewaktu beliau berumur 19 tahun dan menghadiri konsert Justin Bieber di LA Staples Center.
"Apabila saya sedar saya hamil bayi hasil dari hubungan kami,saya cuba menghubunginya dan wakil-wakilnya tetapi mereka tidak menghubungi saya kembali,Pada 6thb Juky saya melahirkan seorang bayi tepat 36 minggu dan dua hari selepas saya mengadakan hubungan seks dengan Justin Bieber.Berdasarkan fakta tersebut saya juga tidak pernah mengadakan hubungan seks dengan lelaki lain dan saya percaya Justin Bieber adalah bapa kepada bayi yang saya lahirkan",ujar Mariah Yeater.
Jurucakap Justin Bieber menafikan dakwaan tersebut dan berkata,"walaupaun kami masih belum melihat tuntutan mahkamah,amat menyedihkan kerana ia adalah tuduhan palsu,berniat jahat dan berunsurkan fitnah.Kami akan mempertahankan dan melindungi justin melalui proses undang-undang.Mariah Yeater pula mendakwa ,"Ianya cukup jelas yang kami tertarik antara satu sama lain dan kami mul berciuman.Tidak lama selepas itu justin Bieber mengajak saya pergi bersamanya ke tempat peribadi dan kami  tidak boleh diganggu. Saya bersetuju pergi bersamanya dan dia memberitahu saya untuk mengadakan hubungan seks yang pertama buatnya.Keperibadiannya berubah sama sekali.Saya meminta dia menggunakan kondom namun dia menolak dengan alasan dia mahu merasai segala-galanya kerana ini yang pertama baginya.Hubungan berlaku dengan sangat pantas dan ringkas.

Pada bulan Februari tahun ini Justin Bieber berkata kepada Majalah Rolling Stone tentang seks dan perkahwinan

'Saya tidak fikir anda perlu mempunyai hubungan seks dengan sesiapa kecuali anda menyayangi mereka'

P/S :Salena Gomez...?Jangan lah susah hati.Budak Justin tu tak cukup umur lagi.Pintu hati abadi romeo sentiasa terbuka untuk you.Kecik tapak tangan  Stadium Bukit Jalil aku tadahkan.Lagipun aku rasa si Justin tu tak de pengalaman sangat...30 second...oooowh..!banyak lagi kena belajar.


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

6 ulasan:

  1. Blog Sensasi berkata...:

    histeria habisla anak2 muda dapat berita ni kan...giloooo

  1. muarra berkata...:

    namanya juga pergaulan yang dipengaruhi kebebasan segalanya akan menjadi sah2 saja selama suka sama suka,,dan hasilnya mengecewakan walau kenikmatan sementara,,, ada jalan untuk memperbaiki semuanya,,,

  1. hi...
    saya takdelah minat si justin ni. rasa geli aje dgr lagunya. berani jg pempuan tu claim macam tu.mmg nekad

  1. Tanpa Nama berkata...:

    aku x kesahh..x minat langsong

  1. Tanpa Nama berkata...:

    sekali pancut pun dh mengandung
    ebat gak justin bieber ea

    aku ada video blue rupa sbijik justin bieber
    lau aku nk wat duit bleh je upload kt youtube
    kasi 6 juta viewers tp dosa pitenah la ehehe

  1. Naziman berkata...:

    Nasib baik tak minat justin bieber ni.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...