Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Tips Bagaimana Menjadi Teman Wanita Yang Menarik Bagi Lelaki | abadi romeo

Followers

Tips Bagaimana Menjadi Teman Wanita Yang Menarik Bagi Lelaki

Rabu, 2 November 2011



Jika anda terperangkap dalam mencari jawapan kepada soalan-soalan cupamas diatas,jangan bimbang kerana abadi romeo sedia membantu dengan ikhlas hati,berdasarkan pengalaman yang dikutip sepanjang jalan kenangan bersama ramai gegurlz yang tak cukup dibilang dengan jari tangan dan kaki.Pastinya ia akan membantu membaiki perhubungan anda supaya tidak sering terputus ditengah jalan.jangan lah asyik termenung di jendela mengenangkan sidia pujaan hati.Kalau gagal juga selepas mengamalkan tips yang diberikan ni..aku cadangkan adalah lebih baik pergi mandi bunga atau mandi air sungai tujuh kuala.Buang segala macam jembalang tanah yang bertenggek kat ketiak korang yang masam.Kalau boleh tampal tips ni kat pintu bilik..pintu bilik air pun boleh..ekekekekek...!

  1. Perkara utama yang budak lelaki itu suka kepada teman wanitanya ialah kejujuran beliau. Oleh itu, anda perlu sentiasa cuba untuk mengekalkan sifat jujur dalam diri anda.Kalau boyprend bagi duit tambang teksi ada baki,jangan lah simpan dalam kocek,bagi balik,dia sebenarnya sengaja nak test kejujuran walaupun bakinya ada 20 sen.
  2. Anda harus mengelak daripada terus berbincang tentang sesuau perkara jika si dia sedang dalam keadaan marah.Boleh tengok air muka dia,kalau dah bertukar hijau macam nak jadi incredible hulk,cuba ubah topik perbualan,mungkin boleh cerita pasal filem karipap-karipap cinta dan sebagainya.
  3. Anda harus sentiasa menghargai lelaki,jangan lah malukan dia dikhalayak ramai,walaupun dia terkentut semasa bersama dengan anda di dalam LRT atau bas yang sesak dengan penumpang,cuba cium bau kentut dengan perasaan yang harmoni dan jangan sesekali menjerit mengatakan yang dia telah melepaskan sisa toksid tersebut.
  4. Anda tidak perlu berkongsi setiap perkara hubungan anda dengan orang lain.Kalaupun anda mempunyai ramai boy prend,simpan je cerita mengenai mereka dalam peti ais kat rumah,lelaki paling tak suka kalau asyik dok cerita itu dan ini pasal teman lelalki yang lain.
  5. Sentiasa berpakaian dengan cara yang lelaki suka. Alah...takkan buat-buat tak tahu lelaki suka tengok yang camne....
  6. Cuba untuk menghabiskan masa mengikut keselesaan beliau.Dating kejap-kejap dah la..sampai lebam bontot duduk kat atas kerusi pun tak boleh juga atau bergayut terlalu lama ditelefon sedangkan sebenarnya si dia menguap mengantuklah sangat nak layan..ayam kat reban pun tau waktu tidur.
  7. Jangan sekali-kali berhujah atau berhadapan dengan teman lelaki anda mengenai isu-isu di mana anda tidak sependapat bersama.Anda kena lah tunjukkan keserasian dalam hidup macam dalam rancangan Sehati Bersama.Anda harus buat2 suka dan jangan cari jalan nak bertengkar perihal perbezaan pendapat atau jika ia masih berterusan tukarlah kepada topik lain...topik sejarah Hang Tuah di bunuh Spiderman atau pun cerita Sang Kancil lumba lari dengan Transformer..mesti menarik.
  8. Anda perlu memastikan bahawa anda boleh memenuhi semua keperluan lelaki .Maksudnya kalau dia katakan suatu hari nanti jika dah kahwin dia mengimpikan 5 orang anak ..anda boleh katakan..jangankan 5..satu bas persiaran pun boleh.
  9. Menjadikan dia bahagia dan memuji dengan kata-kata romantis seperti "I love you" ulang dua juta kali pun dia tak marah punya...dan katakan padanya yang hanya dia sahaja didunia ini cukup bermakna buat anda.
  10. Sentiasa mengambil masa untuk bergembira.Ajaklah si dia makan angin paling tidak ke tempat percutian menarik seperti di Paris tapi kalau dah tak mampu naik motor kapchai pusing kampung pun boleh.
  11. Memasak adalah satu sifat penting yang boleh digunakan oleh anda untuk menawan hatinya kerana memasak adalah satu ciri2 yang perlu ada bagi setiap wanita. Anda boleh membuat makan malam romantis di rumah untuknya. Tunjukkan segala skill yang anda anda walupun terpaksa menggunakan kaki untuk memasak.Ada pepatah mengatakan" bahawa cara mengambil hati manusia ialah melalui perutnya dan anda sememangnya boleh membuktikan.


Banyak lagi tips yang ada dalam simpanan tetap aku tapi mana boleh bagi habis..tok guru mana boleh turun segala ilmu,nanti lawan tokey..selamat mencuba,kalau kurang manis tambah gula,kurang masin anda tambah garam tapi kalau kurang asam...susah nak ajar.Hingga berjumpa lagi pada hari dan waktu yang sama....Selamat Mencuba...
Bubye....

Abadi Romeo
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

5 ulasan:

  1. ayuna ayuni.. berkata...:

    thanks untuk entry ni. !

    haha. nak copy boleh? nanti dah dapat satu, nak simpan baik2. wahahahah

    ;)

  1. Tanpa Nama berkata...:

    ye ke ni?ratu buat lebih dari semua2 diatas tu...tetap jgk ditinggalkan...hm...mgkin ratu xlawa kot...huhuhuhu...

  1. Tanpa Nama berkata...:

    Dosa letak picture dedah aurat dalam blog.

  1. Unknown berkata...:

    Tpi klu lelaki simple mcm mn nak menarik perhatian nya.. :'(

  1. Tanpa Nama berkata...:

    Thnks bcs share the entri.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...