Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Guru Wanita Lakukan Hubungan Seks Dengan 11 Pelajar Lelaki. | abadi romeo

Followers

Guru Wanita Lakukan Hubungan Seks Dengan 11 Pelajar Lelaki.

Khamis, 10 November 2011

Nampak muka macam makcik-makcik je gambar di atas ni.Tapi dia sebenarnya bukan sebarangan makcik.Buat masa sekarang dia mungkin bakal memegang rekod guru wanita paling terok dalam sejarah Amerika kerana didakwa atas tuduhan melakukan seks dengan 11 remaja bawah umur dalam masa tiga bulan.Cindy Clifton,41,akan menghadapi 53 pertuduhan yang boleh membawa kepada hukuman penjara lebih dari 60 tahun.
Beliau didakwa mengadakan hubungan seks dengan 11 pelajar lelaki yang berbeza diantara bulan April sehingga Julai tahun ini.Para penyiasat mendapati beliau telah memberikan pelajarnya alkohol sebelum melakukan hubungan seks di rumahnya di Covington,Tennesse.Mangs berumur dalam lingkungan 14-17 tahun dan beliau adalah seorang guru yang amat popular di sekolahnya.
Bagaimanapun dakwaan itu dinafikan oleh peguamnya dengan menyatakan"Clifton adalah seorang isteri yang sangat setia,guru yang rajin dan sering ke gereja dan dihormati oelh masyarakat setempat",ujar Blake Ballin peguam yang mewakili nya.

Clifton yang menangis sewaktu gambarnya diambil oleh pihak polis telah dibebaskan dengan ikat jamin sebanyak $40,000.Minggu lepas seorang guru di Ohio Stacy Schuler,33,telah dijatuhkan hukuman penjara 4 tahu  selepas didapati bersalah mengadakan hubungan seks dengan 5 pelajar dan disabitkan dengan 16 tuduhan tetapi gagal dalam pembelaannya.

P/S:Kadangkala rasa pelik bila guru perempuan yang yang ambil kesempatan..kalau guru lelaki tu tak la aku hairan sangat tapi mungkin kat luar negeri tak sama dengan kita di Malaysia.Harap2 perkara macam ni takkan berlaku di negara kita.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...