Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Kim Kardashian Bercerai..Wow..Peluang Terbaik Aku | abadi romeo

Followers

Kim Kardashian Bercerai..Wow..Peluang Terbaik Aku

Selasa, 1 November 2011

Ini berita terkini mengenai celeberiti Kim Kardashian yang dikatakan akan bercerai dengan suaminya.Khabar ingin itu semakin menjadi kenyataan bila dia tidak lagi memakai cincin perkahwinannya semasa dalam perjalanan ke Australia untuk mengadakan satu show.Kim berkata perkahwinannya hanyalah sekadar satu penipuan oleh suaminya Kris yang hanya mahu mengejar kemashuran dengan berkahwin dengannya.Kim dilaporkan telah menfailkan penceraiannya semalam.

Bintang realiti berusia 31 tahun berkata ia 'bukan keputusan yang mudah' selepas memfailkan perceraian dari NBA bintang NBA Kriss, 26, selepas hanya 72 hari dari tarikh perkahwinan atas alasan 'perbezaan tidak boleh dipadankan'.
Dalam satu kenyataan kepada E! - Yang menayangkan rancangan TV beliau - Kim berkata: 'Selepas menimbangkan dengan berhati-hati, saya telah mengambil keputusan untuk menamatkan perkahwinan saya. Saya harap semua orang faham ini bukan keputusan yang mudah.
'Saya berharap perkahwinan ini adalah selama-lamanya, tetapi kadang-kadang perkara yang tidak berfungsi seperti yang dirancang. Kami tetap kawan-kawan dan ingin satu sama lain yang terbaik. '
Kris, pula berkata, dia terkejut dengan keputusan Kim, memberitahu TMZ, dia hanya menyedari Kim memohon penceraian pagi ini.
'Saya komited dengan perkahwinan ini dan semua perjanjian ini terdahulu,' katanya dalam satu kenyataan melalui wakilnya.

P/S:Hummm..ada can lah lagi aku dari dulu lagi aku dah kasi tau kata kat Kim,budak Kriss badan je besar tapi yang lain tu belum tentu lagi ..kalau pilih aku pakage lengkap walaupun saiz badan aku kecik tapi yang lain-lain tu...baeeek punyaaa...!






Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...