Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Bila alat sulit anda kepanasan | abadi romeo

Followers

Bila alat sulit anda kepanasan

Ahad, 3 April 2011


Sukar digambarkan dalam cuaca yang berubah-ubah,anda mungkin berasa tidak selesa.Bagi yang sentiasa berada di persekitaran sejuk mungkin tiada masalah kepanasan alat sulit anda .Tidak memakai underwear bukanlah jalan penyelesaian yang baik.Safety First....bagi lelaki terlupa zip seluar selepas keluar dari tandas biasa terjadi dan bagi perempuan kalau tak memakai tiub....dah terlalu up to date....Lady Gaga pun pakai.

Bukanlah niat dihati nak jadi sales man underwear...sengal satu badan...cuma aku cadangkan satu produck baru yang boleh didapati dipasaran .Innovasi unik dikeluarkan oleh Jockey iaitu sebuah syarikat yang terlibat dalam mengembangkan underwar sejuk yang akan membuat si pemakainya terasa selesa ...ala-ala cool mint gitu.Kelas kau...

Penemuan ini seperti dipetik dari Feshion Trend Latest,Teknologi yang menggunakan "StayCool Outlast Technology".Teknologi ini akan membuatkan kulit disekitar alat kelamn anda tiga darjah lebih sejuk.
Bahan yang digunakan pada underwear dalam revolusi ini dipelupori oleh badan ruang angkasa Amerika Serikat, NASA, untuk membantu keseimbangan suhu berfluktuasi dalam ruang. Material yang digunakan memberikan jaminan keselesaan bagi penggunanya.

Secara umum, bahan yang digunakan dalam celana dalam ini adalah gabungan dari kapas dan spandex. Bukan hanya pakaian dalam, 'Jockey' juga menciptakan T-Shirt, tank top dan juga seluar lelakii dengan teknologi pendingin, serta berbagai pilihan warna. 

Underwear dengan teknologi pendingin?Underwear dan baju 'Jockey' boleh dibeli secara online di www.jockey.com.

Underwear dijual spada harga US$ 24  tiga helai. Sedangkan T-shirt dihargai US$ 21

aBADI  rOMEO.......

P/S:Terasa ada air-cond....sejuk taman...hidup subur tanaman di kebun...seronok bercucuk tanam...


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

9 ulasan:

  1. Ze_Mhis berkata...:

    errrrr... euww? huh, lady gaga memang pelik.

  1. zulkbo berkata...:

    salam..
    adehhh..jadi kerja pulak nanti
    aku prefer pakai cap boya je..
    trademark lama tu..he he

  1. Unknown berkata...:

    salam, bagi yang berminat boleh order.

  1. cik fikaa berkata...:

    errkk ? lady gaga ?
    tenks 4 this info :)

  1. ieda berkata...:

    aduh .. dasat ! memang dasat ! :)

  1. ozzy berkata...:

    salam..
    Bila lapisan ozon semakin menipis mungkin ia bakal menjadi popular.
    mungkin bakal terbit product klon dari china dgn harga lebih murah barulah popular product ni.. boleh beli kat kedai rm2 kot..

  1. wanUSJ berkata...:

    Tak tahan tengok tajuk entry nih.. hahaha!

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...