Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Putera Raja Yang Menjadi Buruan Wanita.... | abadi romeo

Followers

Putera Raja Yang Menjadi Buruan Wanita....

Selasa, 12 April 2011


Perempuan mana yang tidak ingin menjadi pasangan hidup anak raja.Sebelum tidur aku rasa ramai perempuan terbayangkan bagaimana rasanya menjadi Cinderalella.Sampai jatuh katil pun ada mengigau kene pelok putera raja.Paling tidak pun macam The Beuty & The Beast.Khayalan tetap ada...menjadi kenyataan adalah suatu perkara lain tetapi keinginan itu pasti ada.Malu konon...memang syioook pun..aku tau..

Pernikahan Putera William dan Kate Middleton tinggal tiga minggu lagi. Pernikahan ini akan membuat putera-putera lain yang masih bujang menjadi perhatian. Siapa yang akan segera menyusul William? Tak jelas, karena putera-putera ini tak memiliki kekasih tetap atau sudah bertunang. Anda ingin kenal dengan mereka?


Putera Harry dari Wales
Nama asal: Henry Charles Albert David
Gelaran: His Royal Highness
Lahir: 15 September 1984

Dia lah ahli waris takhta ketiga dari Kerajaan Inggeris setelah Putera Charles dan Putera William. Setelah menjalani pendidikan di berbagai sekolah di Inggris, Harry memutuskan untuk tidak melanjutkan pendidikan ke universiti dan memilih masuk tentera. Ia diberi kuasa sebagai leftenan dua di Blues and Royals, Household Cavalry Regiment. Ia bertugas sementara bersama abangnya dan menyelesaikan latihan sebagai komandan tank. Harry sempat bertugas selama 77 hari di barisan depan Perang Afganistan, tetapi kembali ke barisan belakang setelah kisahnya disiarkan secara meluas di majalah Australia.Harry memang tidak setampan William, tetapi ia memiliki perwatakan liar yang sukar ditolak oleh para wanita. Setidaknya selama tiga tahun terakhir ia terlibat hubungan putus-sambung dengan gadis asal Zimbabwe, Chelsy Davy. Pasangan ini memang sepadan karena sama-sama suka berpesta. Harry sendiri selalu menjadi perbincangan kerana sikap liarnya seperti memakai kostum Hitler dan mengisap ganja.


Putera Andrea dari Monaco
Nama asli: Andrea Albert Pierre Casiraghi
Gelaran: -

Lahir: 8 Jun 1984.Putera yang dikenal playboy ini adalah sulung dari tiga bersaudara anak Putri Caroline dari suami keduanya, Stefano Casiraghi, yang berdarah Italia. Andrea cucu dari Putera Rainier III dan isterinya yang bintang Hollywood, Grace Kelly. Itu ertinya Andrea menjadi ahli waris takhta kedua Kerajaan Monaco setelah ibunya, atau jika Putera Albert yang bertakhta saat ini meninggal dunia tanpa memiliki anak sah (karena ia memiliki anak di luar hubungan perkawinan dengan seorang pramugari). Peluang Andrea cukup besar karena Albert yang berusia 52 tahun saat ini belum menikah. Bila itu terjadi, Andrea akan memakai nama Grimaldi dan menjadi Putera Monako.Putera yang besar di Perancis ini lulus dengan gelar Bachelor of Arts di bidang seni visual dari McGill University, Kanada, dan politik internasional dari American University of Paris. Pada 2007-2009, ia belajar di The New School di New York dan meraih gelar master dalam Hubungan Internasional.Salah satu kekasihnya yang terkenal adalah Tatiana Santo Domingo dari Colombia, yang juga puteri pengusaha bir. Pesangan Andrea nantinya harus bersiap menjadi jetsetter karena ia punya rumah di Monaco, Paris, dan Saint-Rémy-de-Provence, Perancis.


Putera Guillaume dari Luxembourg 
Nama asal: Felix Leopold Marie Guillaume
Gelar: His Royal Highness The Heredity Grand Duke

Lahir: 11 November 1981Guillaume adalah putera sulung Grand Duke Henri of Luxembourg dan Grand Duchess Maria Teresa yang dilahirkan di Cuba. Dia punya empat adik, yaitu Felix, Louis, Alexandra, dan Sebastien. Meskipun dikenal playboy, Guillaume cukup serius dengan pendidikannya.Ia menyelesaikan pendidikannya di Lycee Robert-Schumann di Luxembourg, Beau Soleil and Institut Le Rosey di Swiss, dan Royal Military Academy Sandhurst Camberley, Inggris. Ia memulai pendidikan lanjutnya di University of Durham dan Brunel University, Inggris. Ia juga bersekolah di Institut Philanthropos di Fribourg, Swiss, untuk mendalami filosofi dan antropologi. Kemudian ia belajar sastra dan ilmu politik di Institut Albert-le-Grand di Angers, dan menerima gelar sarjananya.

Pada waktu lapangnya, Guillaume gemar bermain polo, bolasepak, berenang, voli, dan ski. Ia juga mahir bermain piano.



Putera Carl Philip dari Sweden
Nama asai: Carl Philip Edmund Bertil
Gelar: His Royal Highness, Duke of Varmland
Lahir: 13 Mei 1979

Setelah putus dari Emma Pernald, kekasihnya selama 10 tahun, Carl Philip belum punya kekasih lagi. Padahal, ia ini ahli waris kedua Kerajaan Sweden setelah saudarinya, Putri Madeleine. Ia satu-satunya putra Raja Carl XVI Gustaf dan Putri Silvia.

Carl Philip menyelesaikan tugas tentera di Amphibious Battalion di Vaxholm's Coast Artillery Regiment sebagai komandan kapal tempur, musim gugur 2000. Dua tahun kemudian, ia dipromosikan sebagai calon perwira AL dan sebagai pembantu letnan pada 2004. Pada 2007, ia melanjutkan pendidikan di Swedish National Defense College. Lulus dari sana, ia ditunjuk sebagai letnan di AL Swedia.Putera ini menggemari kereta sport dan fotografi. Sayangnya, ia sama sekali tidak fashionable. Untuk berbelanja pakaian, ia biasa ditemani saudarinya. Sebelum mendapat bimbingan fashion, gayanya kurang menarik

Putera Philippos dari Yunani dan Denmark
Nama asal: -
Gelaran: His Royal Highness
Lahir: 26 April 1986

Putera adalah putera bongsu Raja Constantine dan Ratu Anne-Marie dari Denmark. Ia baru lahir 13 tahun setelah sang ayah digulingkan dari takhtanya dan 12 tahun setelah kerajaan dihapuskan secara rasmi. Kerana itu, meskipun bergelar putera, ia tak boleh menjadi raja.Philippos lulus dari United World College di Amerika dan Edmund A Walsh School of Foreign Service di Georgetown University. Saat ini ia memilih bekerja di New York City untuk menghindar dari perhatian. Karena itu, publisiti mengenai dirinya amat minima.


Sebenarnya ada seorang lagi..ini kira extra la sebab putera ni memang low profile dan kurang mendapat publisiti.Walaupun pernah dikaitkan dengan ramai selebiti seperti Kim Kardashian,Anggelina Jolie,Kate Winslet dan yang terbaharu Saleena Gomez.


Nama :Putera Abadi Romeo
Gelaran Royal Blogger Highness

Sukar mendapatkan biodatanya walaupu begitu mendapat pendidikan di Mesir Al-Azhar.Pernah menyertai rancangan Imam Muda versi Korea.Meminati bidang blogger dan menghabiskan masa membuat entry blog yang tak pernah siap-siap.Masih mencari pasangan hidup yang seterusnya....hehehehe,.....

P/S:Amacam....ada yang berkenan di hati..biarkan jari menjadi juri..jika pilihan anda Putera Abadi Romeo
taip Abadi Romeo..Jarak...padang jarak padang tekukur...hantar ke 013.........dan Top Up ke Abadi Romeo RM 10/-sebab dia selalu tak de credit
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

  1. PinKy MoMMa berkata...:

    cehhhhh yg bawah skali tu tak menahan huhu ;p
    tapi puteri ni x nak cari anak raja..
    sbb anak raja byk duit..
    bile byk duit aihh byk masalah okeh ;)

  1. iza berkata...:

    As salam...
    Putera yg terakhir tu nak tumpang glamer jugak ke?hehe...

  1. Guru berkata...:

    Yg last tu pun sy tak ada harapan....dah terlambat

  1. abadi romeo berkata...:

    @♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥~oowww..putera yg last tu diamemang jarang menahan..banyak menyerang sebab keturunan pahlawan juga tu..

    @iza~Filem Putera Melayu Terakhir dia juga hero,berganding dengan Lisa Suriani..akan menemui pawagam tak lama lagi..saksikan kehebatannya.

    @a kl citizen~boleh kejar lagi yg last tu sebab dia selalu blocgwalking je..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...