Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Lelaki Misteri Hadiahkan Kereta Sport Lamborgini Untuk Lisa Suriani...? | abadi romeo

Followers

Lelaki Misteri Hadiahkan Kereta Sport Lamborgini Untuk Lisa Suriani...?

Khamis, 12 Mei 2011


Nak sebut pun susah nama kereta ni,jadi sebelum ada 
yang patah lidah atau terseliuh disarankan mengeja dan menyebut berserta dengan
idgharmnya sekali "Lamborgini Sesto Elemento".Harganya tak mahal pun RM 8.7 juta je..dan berjaya mengatasi rekod kereta termahal sebelum ini iaitu  Bugatti Veyron bukan  i
tik Sekati Maimon..jangan salah sebut. 
Ianya dibuat dibuat
 di Sant'Agata Bolognese

Lamborgini Sesto Elemento

Kelajuannya cukup membuatkan
 misai anda tercabut jika memandu pada kelajuan maksimum 321km sejam namun belum cukup mengatasi kelajuan Bugatti Veyron iaitu 407 km sejam.Dengan menggunakan
enjin 5.2 liter V10 dan berat kurang 
dari satu tan.
kereta limited edition
ini hanya 
akan berada dipasaran 
sebanyak 20 buah.



Bugati Veyron


 Dan khabarnya ada lah seorang Lelaki Misteri yang dikatakan telah
 jatuh hati dan rela menyerahkan jiwa raga sekali dengan bakul kerana dia sekarang
 kerap menggunakan  raga untuk shopping bila hari Sabtu Sempena Hari Tanpa Plastik.
Siapakah Jejaka Malaya itu...
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
Namanya Abadi Romeo.....orangnya boleh tahan....bekas finalis Hero Majalah Remaja dan beberpa kali menolak tawaran lumayan Majalah Maskulin untuk cover story.Low profile la katakan.Khalid Mamat dikatakan pernah berkecil hati kerana dia telah menolak tawaran berlakon dalam film Hantu Mak Limah Balik Kampung 2.Dia kalis kutukan dan sindiran serta cemuhan,berpegang kuat pada motto"asalkan bahgia,jangan peduli apa orang kata".Buat masa ni tengah berkelana dalam Hutan Simpan  Gunung Tahan..katanya untuk mencari herba-herba yang boleh dijual untuk membeli
"Lamborgini Sesto Elemento"buat gadis idamannya Cik Lisa Suriani.
Dengar khabar dah 3 guni Tongkat Ali,Kacip Fatimah,Pasak Bumi, dan pelbagai daun termasuklah pegaga,ulam raja,daun Lidah Buaya...kulit buaya pun dia lapah sekali.Kalau duit herba masih belum mencukupi untuk beli sport car tu. 
hantar gambar  
 
"Lamborgini Sesto Elemento" je  lah nampaknya..itulah yang termampu sebagai tanda Cinta ......alahai...


P/S:Untung sabut timbul,untung batu tenggelam,..Tuah ayam nampak di kaki..tuah manusia siapa yang tahu...cari herba terjumpa lah pulak lampu Aladdin....gosok..jangan tak gosok....
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

  1. ckLah berkata...:

    ckLah dah agak...mesti awak yang bagi.Cer ngaku! Cer Ngaku! hehe

  1. zulkbo berkata...:

    salam..
    ermmm..aku baru nak ngaku
    kau dah ngaku..tak pe lah
    bagi peluang kawan punya pasal..
    he he..

  1. iza berkata...:

    Assalam...
    Ish..ish..ish...pakcik kayo ni...

  1. mankuchai berkata...:

    Oh ini orang nya he3....

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...