Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Potong Stim Betul..Tekan Tak Keluar-Keluar | abadi romeo

Followers

Potong Stim Betul..Tekan Tak Keluar-Keluar

Ahad, 22 Mei 2011


Nafsu seakan ternoktah di sini.Segala cara sudah ku lakukan..kuteroka semua arah..ku gali segala pelusok dan cerok tetapi ternyata aku rebah jua..ku tekan dengan semahu-mahu ku..dan aku dapat merasakan segala yang keghairahan yang membuak-buak tetapi aku lemas jua di lautan sebelum sempat berjuang...bagaimana lagi harus aku masukknya..kejantanan aku tercabar buat kesekian kalinya..peloh jantan dan betina terhambur keluar..cuma air liur sahaja yang masih sempat aku kawal,dan takkala ini sudah bertin-tin Tongkat Ali Power Root aku belasah..meningkatkan tenaga luar dan dalam,zahir dan batin  bagi menyegarkan apa yang lembik dan layu..semenjak sekian lama bersama berkhalwat di dalam kamar ku.,tetapi ternyata hasilnya sama dan aku terus di ulit rasa kecewa...

duka dan lara...
geram dan terkilan...
amarah yang tak terarah..
hanya kerna...

bila aku tekan untuk publish entry baru tapi tak keluar- keluar dalam bloglist rakan-rakan.Intro tu nampak lain sikit..saje kasi suspen..biasalah...gimic.Sebenarnya masalah ni dan berlanjutan beberapa hari membuatkan aku dah hilang semangat nak menulis.bayangkan kalau seharian dalam bilik melayan PC lebih dari yg lain terasa membuang masa bila apa yang kita kerjakan tidak mendapat hasil yang kita mahukan.Entry hari Khamis,publish hari Jumaat dan entry hari Jumaat keluar hari Ahad..dah tak fresh dan munkin jua dah basi.Akibatnya pergerakan traffiq ke blog aku jatuh merudum kerana disangkakan aku tak up date post baru sedangkan aku asyik tekan-tekan..tapi tak keluar-keluar.Bila ini berlaku..post aku sentiasa berada di belakang dan tidak berada di entry hadapan kerana blogger kebanyakan nak cepat..reespon hanya pada entry yang baru sahaja .Bila aku enter publish tak keluar..aku delete balik..maka jadi lah satu dua entry aku yang halaman nya tak dijmpai dan tidak boleh dibuka kecuali traffiq kembali ke halaman utama.Aku masih terkebil-kebil di sini mencari punca...dan yang bermain-main di kotak fikiran ku...adakah...

rombakan templette baru ini mengganggu....?
browser google Chrome aku tak up date denggan blogspot...?
setting pada blogspot yang telah aku kucar kacirkan..?

aku akan biarkan entry yang aku post kan ini pada 9.30pm Ahad dan tak tahulah bila nak keluar dan mungkin beberpa minit lagi..beberapa jam lagi..beberpa hari  atau Hari Raya Puasa tahun depan baru nak keluar...dan aku terus
tekan lagi dan lagi sampai keluar...ooooowhh....

P/S:Besar harapan aku sebesar Stadium Bukit Jalil kiranya ada lah blogger yang boleh tolong solve roblem aku ni.Mungkin ada Sifu-sifu di luar sana yang expert ataupun pernah berada ditempat aku sekarang.Buah fikiran anda adalah amat di alu-alukan sebelum aku ubah fikiran jual je PC ni pada Benggali jual kain....
kurciwa....huhuhu..
sob..sob...sob
tissue please..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

  1. iza berkata...:

    Assalam..
    Entah la...tak dapek den nak nolong..

  1. zulkbo berkata...:

    salam Zul..
    terbaik tukar balik template..
    aku rasa blog ko masuk spam ke apa
    bila nak komen tah ke mana laman web
    dia terbuka...

  1. abadi romeo berkata...:

    @iza~ kalau tak tolong..melolong-lolong lah aku tiap kali nak publish entry baru

    @zulkbo~adess..aku bab nak tukar balik ni pening..nak kena selongkar balik nampaknya template lama tu..kat mana lah aku letak..

  1. ajumohit berkata...:

    saya pon alami masalah ini tolong saya, entry pagi tadi publish tp sampai petang ni tak leuar2 lagi...awak buat mcmana ye? TQ

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...