Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Pasangan Terkuat Di Britain Makan Lebih 100 biji Telor Seminggu Untuk Mengejar Impian | abadi romeo

Followers

Pasangan Terkuat Di Britain Makan Lebih 100 biji Telor Seminggu Untuk Mengejar Impian

Khamis, 18 Ogos 2011


The Incredibles: Rob and Vanda are preparing to compete in the Mr and Ms Universe competitions with the support of their son Gui, eight
Antara sukan yang paling aku minati ialah bina badan cuma apakan daya sekadar minat aje lah,tak mampu pergi jauh..sekadar memerhatikan dari jauh dengan lelehan air liur yang mencurah-curah membasahi baju setiap kali aku melihat susuk tubuh lelaki yang mempunyai tubuh yang macho tu.Banyak sangat cengkadaknya,pantang larang dan yang paling tak boleh menahan ialah perbelanjaan yang mengalahkan tanggung bini 4 orang - rugi pulak rasa duit sekadar nak cantikkan body supaya body berketul-ketul.Tapi kalau untuk buka cawangan lain rasa tak rugi pula..hehehehehe...

Al kisah entry kali ini cuma sekadar ingin menceritakan perihal pasangan paling kuat di Britain.Pasangan iniu di katakan memakan lebih daripada 100 biji telur seminggu sebagai bahan apiserfta latihan keras lima jam satu seisi untuk persedian menghadapi Mr.dan Mrs Universe.Rob Reinaldo, 29, dan rakan kongsi beliau Vanda Pessoa, 29, bangun pada 4 pagisetiap pagi untuk memulakan latihan berat dan sebelum menuju ke tempat kerja.Tidak cukup dengan itu pasangan dari Peterborought itu terpaksa makan sehingga enam makanan berat yang mengandungi protein di samping 6500 gabungan kalori.
Pasangan paling kuat di Britain - yang makan lebih daripada 100 biji telur semingguuntuk bahan api besar-besaran mereka lima jam sesi latihan harian - bersedia untuk bersaing dalam Mr dan Mrs Universe.
Rob Reinaldo, 29, dan rakan kongsi beliau Vanda Pessoa, 29, bangun pada 4 pagisetiap pagi untuk memulakan latihan berat dan kardio sebelum kerja-kerja.
Untuk bahan api rejim intensif mereka pasangan dari Peterborough perlu makan sehingga enam makanan berat protein setiap hari dengan 6.500 kalori gabungan.

Rob telah dinobatkan sebagai juara bina badan British lima kali dan telah mendedahkan bahawa Vanda adalah wanita terkuat yang dia pernah temui.
Rob berkata"Vanda sentiasa menjadi sangat menyokong profesion saya dan dia memasak semua makanan saya - yang banyak.'Beliau mula datang ke gym dengan saya 11 tahun yang lalu dan dia rakan kongsi latihan yang hebat.


"Semasa kecil saya adalah seorang kanak-kanak yang kurus dan ia mengambilmasa 14 tahun untuk membina diri saya."ujar Rob

P/S:Aku pikir nak bela ayam telor..jimat belanja..kalau berasa nak makan telor pergi je kat reban ayam belakang rumah..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

  1. kimiez berkata...:

    taknak kimie badan macam nie..susah nak beli baju.. susah nak naik tren..silap2 bawak moto pun susah nak cilok, bukan sebab moto besar tp ketiak sangkut kat side mirror kete..huhuh

  1. zulkbo berkata...:

    salam..
    makan telur banyak..
    kentut jangan ceritalah
    ermm..mesti berbau kuat
    he he..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...