Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Pengasuh Budak Melakukan Hubungan Seks Dengan Budak 14 Tahun Di Bawah Asuhannya. | abadi romeo

Followers

Pengasuh Budak Melakukan Hubungan Seks Dengan Budak 14 Tahun Di Bawah Asuhannya.

Khamis, 4 Ogos 2011


Bailed: Loni Bouchard faces charges that she had sex with the boy she was babysitting

Seorang Pengasuh kanak-kanak perempuan mengadakan hubungan seks dengan seorang budak lelaki berumur 14 tahun dibawah jagaannya dengan cara memberikannya alkohol.
Loni Bouchard, dari Clinton, Connecticut, tidak lagi diupah oleh keluarga kanak-kanak lelaki tersebut sebaik sahaja mengetahui  tentang kejadian itu.
Loni Bouchard,berusia 20 tahun itu kini menghadapi caj serangan seksual keatas budak lelaki bulan lalu selepas secara haram membeli dia alkohol.
Pihak Berkuasa berkata mereka mendapat waran selepas aduan daripada ahli keluarga remaja itu.
Loni Bouchard - Baby Sitter Charged Again With Sexually Assaulting 14-Year-Old BoyBeliau kemudiannya menyerah dirinya kepada pihak poli Southington s pada pagi Jumaat lalu.

Bouchard, yang telah dibebaskan selepas membayar ikat jamin bon  $ 1,000,menghadapi tuduhan serangan seksual darjah kedua, membeli alkohol untuk tuduhan yang kanak-kanak dan dua risiko kecederaan kepada seseorang kanak-kanak.Dia sedang didakwa di dua kawasan yang berasingan di Connecticut atas tuduhan yang sama.
Bailed: Loni Bouchard faces charges that she bought alcohol for a minor and had sex with him
Pengasuh kanak-kanak itu ditahan pada 12 Julai di Clinton selepas siasatan selama tiga bulan, menurut pihak berkuasa.
Dia adalah dikatakan mempunyai hubungan seks dengan budak lelaki itu. Bagaimanapun nama budak lelaki itu dirahsiakan
Bouchard kembali di mahkamah bagi menghadapi tuduhan minggu depan.

P/S:Alamak..Pengasuh pun muda remaja lagi.Susah nak cari pengasuh cam ni kat Malaysia.Kalau ada...laris macam goreng pisang...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...