Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Pelajar Malaysia Di Rogol,Empat Pelajar Russia bersorak"Kami Seperti Merayakan Gol Kemenangan bolasepak" | abadi romeo

Followers

Pelajar Malaysia Di Rogol,Empat Pelajar Russia bersorak"Kami Seperti Merayakan Gol Kemenangan bolasepak"

Rabu, 24 Ogos 2011


Empat Pelajar didapati bersalah oleh hakim dan dipenjara selama 36 tahun atas tuduhan merogol seorang pelajar Malysia di Britain."Mereka merogol sambil bersorak seperti merayakan gol kemenangan bolasepak"kata hakim.
Oleg Ivanov,23, Gregory Melnikov,23, Norayr Davtyan 22,dan Armen Simonyan 19,sebulat suara disabitkan tuduhan rogol seorang pelajar Malaysia berumur 18 tahun isebuah kolej swasta .
Geng itu hanya di Britain selama dua minggu ketika serangan berlaku dan sempat menfilemkan adengan rogol mereka melalui i-phone di mana mereka seperti telah merancang kejadian itu sehari sebelum itu.

Norayr DavtyanOleg Ivanov

Bersalah: Ikut arah jam dari kiri atas, Oleg Ivanov, 23, Norayr Davtyan, 22, ArmenSimonyan, 19, dan Gregory Melnikov yang berusia 23 tahun dijatuhi hukuman total 36 tahun di Woolwich Crown Court

Armen SimonyanGrigory Melnikov

Denga rakus Davtyan, yang menegaskan bahawa remaja Malaysia yang berusia 18 tahun adalah 'perempuan murahan' sewaktu memberiketerangan dikandang saksi, dijatuhi hukuman penjara selama 10 tahun, Melnikov selama sembilan tahun dan Ivanov dan Simonyan selama lapan tahun kerana turut serta terlibat di Woolwich Crown Court petang ini.
Dalam serangan 'menjijikkan' mereka berkata satu sama lain dengan berkata: 'Anda tidak akan mengahwininya'
Mereka kemudian menunjukkan rakaman iPhone pengalaman pahit mangsa mereka kepada rakan-rakan di kolej eksklusif mereka di selatan London
Hakim Peter Murphy berkata: 'menunjukkan rakaman adengan rogol hanya boleh digambarkan sebagai tidak mengambil kira kesan kepada mangsa sebagai manusia dan sememangnya sebagai apa-apa selain daripada objek keseronokan mereka sendiri.

'Walaupun tidak ada rancangan yang sedia ada, sekali urutan peristiwa bermula,mereka menggalakkan satu sama lain untuk melakukan lebih dan lebih dan jelasdilihat pada iPhone meraikan kemenangan mereka hampir dengan cara pemain bola sepak profesional meraikan menjaringkan gol.

'Mereka juga dengan bongkaknya berkata bahawa mereka akan menunjukkan rakaman itu kepada sesiapa sahaja di Moscow.
'(Mangsa) dalam penghakiman saya pasti kedengaran menyebut perkataan' tidak 'diatas beberapa kali. Walau apa pun mana-mana keadaan dirinya, ia adalah jelas seperti yang saya fikir defendan bahawa dia tidak dalam kedudukanuntuk membuat keputusan sama ada untuk bersetuju atau tidak untuk bersetuju, atau untuk menentang apa yang berlaku.

P/S:Kalau dah mabuk beginilah kesudahannya tetapi kita seharusnya merasa simpati di atas kejadian yang melibatkan pelajar Malaysia di luar negeri.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

10 ulasan:

  1. RinnAzrinah berkata...:

    sesuatu yang sangat gila!... tiada perasaan...

  1. Guru berkata...:

    kasihan sungguh pada mangsa yang pastinya trauma hebat. kita doakan moga Allah kurniakan pada beliau kekuatan, tidak kira apa agama dan bangsanya.

  1. zulkbo berkata...:

    salam..
    ermm..tengok muka pun
    dah agak dah..memamg ada
    calon..

  1. kaizen berkata...:

    nk tgk video tu dulu baru leh caye ape dorg cakap...

  1. Nilam suhana berkata...:

    teruk betulkan??? hish..

  1. Unknown berkata...:

    iniler akibatnya kalau dah mabuk so moral of the story janganler jadi hamba setan...

  1. uncle imran berkata...:

    ada tak org Malaysia marah pasal ni? Senyap je...takde perasaan pun bila kawan senegara di lakukan mcm tu...hampeh!!

  1. Tanpa Nama berkata...:

    boleh tau,wat race yang kena rogol?cilake ore kafir laknat!

  1. missshoji berkata...:

    Muka pun stok2 nak kena pijak..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...