Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Saya Hamil Tanpa Bayi Dan Tanpa Bapa | abadi romeo

Followers

Saya Hamil Tanpa Bayi Dan Tanpa Bapa

Rabu, 3 Ogos 2011
Kerri Dowdswell
Kerri Dowdswell ,seorang wanita muda menghadapi saat aneh dimana perutnya akan membesar seperti ibu yang bakal melahirkan anak  sebaik sahaja dia makan malam.Ini adalah disebabkan perutnya akan mengembang seperti wanita sarat mengandung dan kembali seperti sediakala dalam beberapa jam.Oleh yang demikian beliau terpaksa memakai seluar bersalin jika ingin keluar makan malam.

Keadaan Kerri - para doktor merujuk masalah beliau sebagai "food babies" amat mengelirukan doktor dan membuat kajian hampir 1 dekad untuk mengetahui punca berlaku.Ujian kepada alahan dan intolerances menunjukkan kesan negatif dan berbagai jenis diet makanan dicuba untuk mengatasi masalah tersebut tetapi ternyata gagal.Perutnya tetap menggelembong sebaik sahaja menghabiskan makanan.

Food babies: This is Kerri after she ate a small slice of cherry pie

Kerri, dari Cannock, Staffordshire, berkata: "Ia benar-benar memalukan. Saya menonton apa yang saya makan dan bersenam selalu, 
'Jika saya keluar untuk makan, saya sentiasa perlu memakai sesuatu yanglonggar, kerana saya tahu saya mungkin akan berkembang.
'Akhirnya, saya telah membeli sepasang jeans bersalin dengan tali pinggang elasticated, kerana mereka adalah satu-satunya perkara saya boleh selesa.
'Nampaknya ada tidak sajak atau sebab di sebalik apa yang menyebabkan perut saya untuk berkembang. Kadang-kadang apabila saya makan hidanganyang besar, tetapi masa yang lain, saya hanya makan sedikit biskut atau sepotong buah-buahan, dan seluar saya tiba-tiba tidak sesuai. '
Beliau menambah: 'Saya telah hampir berputus asa bahawa saya akanmencari penawar. Ia tidak menyakitkan, tidak selesa dan memalukan.
'Saya telah belajar untuk hidup bersamanya, ianya melucukan. Kawan-kawan dan keluarga memanggilnya 'food babies '

Kerri Dowdswell

Kerri Dowdswell

Kejadian pertama Kerri menghadapi perut kembung melampau bila dia akil balight dan masalah tersebut semakin memburuk bila dia semakin dewasa.Para doktor cuba dengan menentukan jadual dietnya dengan tidak memberikan makanan berasaskan gandum tetapi perutnya tetap menggelembung.Beliau juga menjalani ujian lanjut sindrom usus tetapi kesannya negative.

Menurut Kerri dia telah mencuba plbagai jenis diet makanan dan menghabisknan masa 1 tahun sebagai vegatarian,tanpa gandum,daging merah atau tenusu tetapi perut saya tidak berhenti mengembang dan saya terlepas banyak makanan kegemaran saya.

'Saya membuat keputusan untuk makan apa yg saya suka kerana diet tidak membantu.
'Doktor seperti keliru dengan saya, tetapi kerana ia nampaknya tidak akan menyebabkan apa-apa kemudaratan kepada saya maka para doktor memberitahu yang saya perlu mterus begini dan menghadapinya.
'Kadang-kadang ia datang sehingga dengan serta-merta, dalam masa kira-kira 15 minit makan, tetapi masa yang lain ia mengambil masa beberapa jam, dan sentiasa mengambil masa beberapa jam untuk turundan kembali seperti asal.
"Ia tidak berlaku tiap-tiap kali saya makan, tetapi sekurang-kurangnyabeberapa kali seminggu.


P/S:Kalau orang tua kat Malaysia ni tengok anak dara dia perut tiba-tiba besar macam ni..mesti kecoh..jantan mana lah yg buntingkan anak dara dia....
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 ulasan:

  1. Nilam suhana berkata...:

    hahahha.. tapi seronok lah dia.. beberapa jam boleh kurus balik.. huhu.. peliknya penyakit dia.. huhu.. kesian pon ada gak... hahahah.. kalau kat malaysia makcik2 mesti dok anyam ketupat bawah pokok mangga.. hahahaha

  1. iza berkata...:

    Assalam..

    Takutnya....

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...