Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Berkhatan kali kedua | abadi romeo

Followers

Berkhatan kali kedua

Khamis, 23 Disember 2010
       Terkejut gak bila aku terbaca artikel tu.Hisss..!.ye...ke...?macam tak percaya tapi samada nak percaya atau sebaliknya memang itulah yang terjadi.Masa aku kecik2 dulu..kalau dengar je nama Tuk Mudim..habis sengal satu badan..menggeletar habis..muka naik biru..nafas berdegup kencang macam nak tercabut jantung.Mana tak nya kalau golongan senior yg dah masuk 'jawi' selalunya akan mula menyakat."hhaah..siap engkau..dia tak bius..pakai potong je..pisau dia tajam..".Pengalaman aku sendiri menyaksikan budak dikhatankan dengan Tuk Mudim menyebabkana aku kecut perut..Masa tu aku mengintai ikut tingkap,memang real..darah memancut keluar bila "anu" kene sembelih...tapi tak lama..entah apa yg Tuk Mudim tu jampi..lepas tu meleleh je..magic gak.Sebab tu orang kata kalau nak masuk 'jawi'pagi sebelum 'disembelih'tu kene mandi lama2..biar sampai kecut satu badan..sampai menggeletarpun tak ape..alasannya nanti darahnya tak banyak sangat keluar.




             Ramai budak yang fobia bila dengar nama Tuk Mudim w/pun kata org2 tua kata untuk kesihatan 'Lelaki'..Tuk Mudim lebih baik..aku sendiri tak pasti .Tapi dari segi kemeriahannya aku nampak dengan Tuk Mudim ni ada celebrate ckit.Macam satu pesta.Apatah lagi jika diadakan secara beramai2.Calon2 selalunya akan dipakaikan dengan baju Melayu satu sut..diarak atas bahu..alamak..macam Raja Melaka..siap kompang lagi...dengan Marhaban segala...pulut kuning siap telur.Apa yang paling menyeronokkan kepada calon2..dapat ang paw dari saudara mara ataupun org kg yg datang masa ni lah dermawan2 ni akan sedekah sebab kesian tengok calon2 yg masih menahan kesakitan.Bila tengok cam tu..aku ajak bapak aku buat kat hospital je lak.Ada privasi ckit.


Apapun lumrahnya semua lelaki akan melaluinya sekali seumur hidup..tetapi bila baca artikel di atas..aku akan menghadapinya untuk kedua kalinya...aduuuhhh...nak potong kat mane lagiiiiiii...............




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

5 ulasan:

  1. Unknown berkata...:

    kalo dah tua2 ni khatan, seriau sikit, hehehe

  1. abadi romeo berkata...:

    Ubat bius kene kasi lebih..tapi kalau ada nurse kat sebelah..kurang sikit sakit..oooowhh...

  1. zulkbo berkata...:

    salam..
    engko tak nak try Romeo?
    baik untuk kesihatan..he he

  1. abadi romeo berkata...:

    skrg ni alhamdulillah...ibarat naik "kereta"ikut highway perjananan lancar...tak de trouble tengah jalan.Kereta lama tapi...macam F1..malatop..haruss tuu..

  1. Tanpa Nama berkata...:

    aku sunat mase bayi.
    jadi aku takde pengalaman khatan

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...