Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Tudung Mslimah terbaru | abadi romeo

Followers

Tudung Mslimah terbaru

Khamis, 9 Disember 2010
Para muslimah yang bijak pandai diluar sana bolehlah meneliti sama ada tudung berikut sesuai dijadikan busana Muslimah untuk peragaan Wanita Muslim. Pokok penting busana Muslim ialah aspek auratnya, sekiranya aspek aurat melepasi tapisan maka aspek-aspek lain seperti coraknya, kesesuaiannya dan sebagainya akan diambil kira.


Terdapat sedikit kecacatan dari segi aspek aurat pada rekaan tudung ini kerana ia menampakkan leher si pemakai. Apapun perubahan boleh dilakukan untuk menyesuaikan tudung ini mengikut keadaan dan tuntutan Muslimah.


Rekaan kreatif tudung ini memberikan kelebihan kepada si pemakai yang sering menghabiskan masa yang lama sepanjang waktu pergi dan pulang dari tempat kerja. Umpamanya semasa berada di dalam komuter, kerana tudung ini dilengkapi bantal untuk dijadikan alas kepala.


Terpulang kepada wanita sama ada mementingkan gaya atau keperluan. Pereka tudung ini menyajikan rekaan yang kreatif dan menarik di samping kemudahan yang berguna (bantal untuk tido).
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

  1. mrs jamal berkata...:

    2in1...ha..ha..pompuan ni mesti jenis kuat tidor kan? abih kat mana2 pown bawak bantal

  1. abadi romeo berkata...:

    ye lah..cuba bayangkan kalau tertidur akat bahu orang sebelah..siap meleleh air liur..baik bawak bantal sendiri...

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...