Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Fenomena Khairul Fahmi vs Julia Perez.... | abadi romeo

Followers

Fenomena Khairul Fahmi vs Julia Perez....

Khamis, 30 Disember 2010
 Sebelum aku menulis entri ni aku nak ucap tahniah buat wira2 negara yang berjaya membawa balik Piala AFF Suzuki 2010.Tak kisahlah Suzuki....Yamaha ke.....Honda...Piala Hantu Mak Limah Balik Kampung ke.. ke yang penting piala tu dah 14 tahun orang lain pegang dan kali terakhir pasukan negara pun pasukan Malaysia masuk pertandingan akhir pada tahun 1996..tu pun kalah dengan pasukan Siam 1-0.Secara rasminya kat rantau Asia Tenggara ni Malaysia kira Champion la.Tapi penghargaan besar buat wira2 ni pasal diaorang ni PM kasi satu Malaysia cuti hari Jumaat ni.Walaupun aku bukan kerja dengan gomen....aku pun ikut cuti pasal hujan tak berhenti2 dah dua hari....


Bila perlawanan tu berakhir ada dua benda yg berlegar dalam kepala hotak aku....pertama manusia yang bernama Khairul Fahmi.Nick name dia..Apec..ialah mungkin sebab mata dia yg macam org lentok semacam jew dan nampak susah nak bukak..tetapi..ada tapinya..kerana matanya yang sepet ni..aku rasa dia Man of The Match malam tu.Dengan selamba dan rasa tak bersalah dia menafikan sepakan penalti Indonesia.Aku kalau jumpa dia tengah jalan..kew..pasar malam ke aku nak tabik spring kat dia.Pemain Malaysia yg lain wokay gak tapi aku rasa dia ada aura terendiri.Sekarang ni pun MU tengah cari gol keeper..Van De Sar dan pencen tahun depan.Nanti aku tipon Alex Furgeson..ajas main kat Old Trafford.


Lepas ni nama ni akan mencanak2 naik.Bukan dia saja yang naik....dia dah jadi idola ramai orang dan tentunya ramai gadis yang mengidam kat mamat ni.Meleleh air liur pun tak guna sebab aku nak bgi tahu siang2 kat sape yg tiiirgoda...kat dia ni..simpan la dalam reban ayam perasaan tu sebab dia dah ada buah hati.Kalau korang sanggup bermadu apa salahnya.Kongsi2 la....

Aimie Harmelia

Name dia Aimie Harmelia.Follower dalam blognya jejari runcing pun dah melimpah ruah.Tak lama lagi Ben Ashari dengan Cik Epal pun aku ingat tak leh cari makan.Siap ada enrtry percintaan Part 1,2,ewah2...aku ingat tak lama lagi siap boleh buat novel dan kalau malatop bolehlah  plan buat filem dan aku pasti boleh pecah panggung mengalahkan fileh Hantu Mak Limah Balik Kampung.



Ni ada satu lagi..minah ni mulanya aku tak kenal gak tapi oleh kerana berita AFF,dia berjaya menarik perhatian aku..korang aku tak tahulah.Suka hati aku lah nak tertarik ke tak...
 
Nama dia Julia Perez..aku nak kasi tahu sebab nama dia glamor di Indonesia.Ratu Dangdut yang terkenal dengan lagu Belah Durian.Dia kata nak pakai coli laser nak silaukan mata Khairul Fahmi.Aku tak tahulah macam mana bentuk coli laser tu...aku tunggu gak nak tengok masa siaran langsung tu tapi tak de cahaya laser di celah2.......Mesti memancar-mancar..oooowh....
 Begitulah hebatnya bolasepak(sepak bola di Indonesia),bagi aku Khairul Fahmi atau Julia Perez...dua nama yang berjaya menarik perhatian hanya kerana bolasepak...

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...