Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Lelaki Kacak Kurang Sperma....... | abadi romeo

Followers

Lelaki Kacak Kurang Sperma.......

Sabtu, 11 Disember 2010
lelaki kacak Lelaki Kacak Kurang Sperma
Adakah anda perasan yang diri anda itu lelaki yang ensem, kacak hebat bergaya?
Adakah anda mempunyai teman lelaki yang kacak?
Jika Ya. Anda patut teruskan membaca entri aku ini.

Jika anda adalah wanita yang meniginkan anak yang ramai dan boleh membantu anda di hari tua kelak, eloklah kiranya anda tidak memilih teman lelaki yang kacak. Ok, cuba lihat teman lelaki anda, jika kacak, tingalkan saja dia dan cari la lelaki yang tak kacak.hehe..
Menurut kajian yang dijalankan oleh saintis dari Universiti Oxford dan Universiti Kolej of London, lelaki yang mempunyai daya tarikan atau lebih senang cakap, lelaki yang ensem, tidak dapat mengeluarkan sperma yang banyak ketika melakukan hubungan seks. Sudah semestinya bila bilangan sperma yang sedikit akan menyukarkan usaha untuk mendapatkan anak. Kajian itu juga mendapati lelaki yang tidak kacak dan kurang daya tarikan mampu mengeluarkan lebih banyak sperma.
Lelaki yang kacak dan ramai teman wanita dipercayai kurang berjaya untuk menjadi bapa kepada anak. Jika anda sudah berkahwin, sila dapatkan balik gambar2 masa anda bercinta dulu, dan lihat perangainya sekarang. Macam mana? betul ke tak?
Tahukah anda macam mana sanitis itu membuat kajian?
Penemua oleh saintis2 itu disokong oleh kajian yang dibuat terhadap ayam dan ikan, tetapi mereka berpendapat bahawa hasil kajian itu boleh digunakan untuk diaplikasikan dalam konteks kehidupan manusia.
So, adakah kita ini sama seperti ayam dan ikan?
Sumber : Kosmo
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...