Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Aduhai Teh Perawan..Pemetiknya Gadis Perawan,Memetik Menggunakan Mulut dan Memiliki Bra C | abadi romeo

Followers

Aduhai Teh Perawan..Pemetiknya Gadis Perawan,Memetik Menggunakan Mulut dan Memiliki Bra C

Khamis, 2 Jun 2011



Teh Perawan?Mungkin asing bagi kita di Malaysia tetapi ianya ada di pasaran dan diimport dari negara China.Apa yang menarik dan pelik di sini ada 3 proses yang agak pelik dan luar biasa :-

Pemetiknya harus Perawan
Pemetiknya memetik menggunakan mulut
Pemetiknya  memiliki ukuran Bra minimum cup C

Jika anda bercuti ke Cina jangan lupa singgah di Wilayah Gunshi,Daerah Henan untuk melihat bagaimana keunikan ini menawarkan nilai seni yang tinngi seperti di petik dari Dailymail.Setelah di petik menggunakan bibir daun teh dari pergunungan ini akan dileletakkan di mulut dan kemudiannya dimasukkan kedalam bakul kecil di celah dada mereka yang disebut Chaliuqing.


Proses memetik ini berdasarkan lagenda berdasarkan lagenda yang hidup di China dan untuk memajukan industri ini para pengusha kebun teh menggajikan pekerja mereka dengan bayaran $50 pound sterling.

Gadis-gadis pemetik teh ini juga perlu memenuhi beberapa kriteria iaitu selain memiliki ukuran minima Bra C,mereka mestilah perawan dan tidak mempunyai luka ditubuh badan.Kriteria ini di yakini dapat meningkatkan kesegaran dan kemurnian teh.


Menurut pengusaha Lip Tea,pemilihan pekerja pemetik sangat ketat kerana pengusaha akan mencari gadis pemetik yang paling bersih,kuat dan suci bagi menjamin keberhasilan produk tea.Mereka harus membersihkan diri sebelum memulakan kerja dan mendapatkan latihan khusus untuk melatih bibir dan mulut.
"ini adalah pekerjaan yang jauh lebih sulit dari apa yang kita lihat"ujar Li Yong jurucakap bagi perusahaan kebun teh Jinhua.


Pengusaha mendakwa teh ini unik memiliki aroma dan rasa menyegarkan serta dapat menyembuhkan beberpa penyakit selain dapat menurunkan berat badan.


Beberapa abad yang lalu para penjual teh di China melakukan inovasi dengan meletakkan teh di celah payudara gadis berusia 16 tahun dan membirkan teh tersimpan disitu selama gadis itu tidur.Keesokan paginya,teh akan memiliki aroma perawan yang berkhasiat untuk kesihatan dan kesejahteraan.

P/S :Tauke  kebun kalau Lelaki boleh jadi kacau dunia...masa nak pilih pekerja tu nak kena buat pemeriksaan di setiap sudut badan pekerja....kalau aku jadi Tauke ..berpeluh satu badan...fuhhh....!
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

  1. Unknown berkata...:

    pergghh sampai macam tu sekali nak bagi teh tu laris wakaka....

  1. Guru berkata...:

    Boleh menurunkan berat badan ya... Lip tea, sesuai betoi nama yang diguna

  1. Relevan berkata...:

    Saya tetap suka kopi Janda .. haha !

  1. ozzy berkata...:

    org cina mmg obses dgn teh

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...