Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Fara Fauzana Bernilai RM 1 Juta..WoW...? | abadi romeo

Followers

Fara Fauzana Bernilai RM 1 Juta..WoW...?

Isnin, 6 Jun 2011





Dunia galmour artis dikejutkan lagi dengan berita Deejay Popular Fara Fauzana Mohd Fadzli yang dikatakan menerima tawaran lumayan dari stesen television Astro bernilai RM 1 juta.Beliau yang masih bertugas sebgai DJ radio Hot FM tidak menafikan ada menerima tawaran lumayan tersebut.


"“Ya betul, memang saya mendapat tawaran tersebut daripada pihak Astro tetapi sehingga hari ini, saya masih belum membuat sebarang keputusan. Jika saya sudah membuat keputusan, saya pasti akan mengumumkannya kelak,” kata Fara.Bagaimanapun dia menafikan jumlah tawaran yang di tawarkan Astro.


Apabila ditanya dengan dsesas desus mengatakan sekarang dia memandu kereta mewah BMW X6 yang berharga RM 700,000.
”“Saya masih memandu kereta lama saya jenis Honda. Kalau ada duit banyak, saya pun teringin juga nak pandu BMW"




P/S :Alhamdulillah ..Sudah rezeki nampaknya..rata-rata sekarang DJ Popular di Malaysia menerima sekitar RM 20,000.Kerja bercakap je..tak keluar peluh pun,cuma air liur ke yang kering..lepas ni jangan lupa bayar cukai pendapatan sudahlah..


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...