Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN OWC-Isteri Melayan Suami Seperti Pelacur Kelas Atasan...? | abadi romeo

Followers

OWC-Isteri Melayan Suami Seperti Pelacur Kelas Atasan...?

Isnin, 6 Jun 2011

single

KUALA LUMPUR: Seorang isteri harus taat dan melayani suaminya seperti "seorang pelacur kelas atasan" untuk menjaga dirinya dari kesesatan dan untuk mengelakkan penyakit sosial yang lebih besar, sesuai dengan menurut Kelab Isteri Taat( Obedient Wives' Club)cawangan Malaysia yang dilancarkan kemarin yang dibentuk sebagai jawapan kepada masalah-masalah sosial seperti perselingkuhan, pelacuran, kekerasan dalam rumah tangga dan pembuangan bayi, yang anggotanya dipercayai berasal dari kurangnya kepercayaan pada Tuhan dan kegagalan wanita untuk menjaga suami mereka.

OWC antarabangsa naib presiden Dr Rohaya Mohamed mengatakan perempuan sering lupa sebagai isteri  "tugas sbg seorang isteri", termasuk kenikmatan suami mereka di bilik tidur.

"Ada persepsi dalam masyarakat kita hari ini bahawa tugas seorang isteri termasuk menjadi tukang masak yg bersih, ibu yang baik, tetapi ada kurang penekanan padahal-hal seksual. Kami di sini untuk mengubah persepsi itu.

"Seorang lelaki berkahwin dengan seorang wanita yang merupakan sebagai baik atau lebih baik dari seorang pelacur di tempat tidur tidak mempunyai alasan untuk tersesat," katanya kepada wartawan selepas pelancaran.

Rohaya berkata kelab, saat ini terbuka untuk wanita dari semua agama dan bangsa,seminar dilakukan tentang bagaimana persediaan menjadi individu dan isteri yang baik  kepada pasangan dengan sesi kaunseling untuk mempertahankan pernikahan mereka.


Hal ini juga menawarkan cadangan dan latihan seks bagi mereka yang memerlukan.

"Wanita yang gagal memenuhi keperluan suami membuka peluang kerosakan kepada perkahwinan dan begitu banyak lelaki sekarang ini yang mempunyai kekasih di luar,gundik ataupun pelacur untuk dikunjungi

"Nafsu makan seorang lelaki, yang lebih besar daripada perempuan, tidak boleh dinafikan. Dan daripada membiarkan dia untuk dosa, seorang wanita harus melakukan semua yang dia boleh untuk memastikan keinginannya dipenuhi."

Kewujudan OWC telah mencetuskan kontroversi di antara kumpulan wanita tempatan seperti Sisters in Islam yang lebih menyalahkan pihak lelaki.Untuk mpertahankan perkahwinan perlulah mengikut ajaran Islam kata Rohaya yang menjadi teras OWC

"Kami tidak menyalahkan perempuan untuk pelacuran atau perceraian, kerana kamiyakin orang yang takut akan Allah tidak akan melanggani pelacur, Kedua-dua belah pihak harus memenuhi tugas-tugas mereka."

Ditanyakan pada batas-batas kesetiaan seorang wanita untuk lelaki yang terus curang atau lalai mengambil tugasnya sebagai suami, katanya seorang wanita harus selalu tetap setia dansebagai keadilan Allah akan memastikan bahawa ia akan dihargai.

"Seorang wanita hanya perlu memenuhi empat syarat untuk mendapatkan masuk ke syurga: melakukan doa sehari-hari, berpuasa selama bulan suci Ramadhan,melindungi martabat dan taat kepada suaminya.

"Seperti Asiah, isteri Firaun, yang tetap taat kepada suaminya sepanjang hidupnya dan yang akhirnya pergi ke syurga sementara dia dihukum."

The OWC sudah memiliki 1,000 ahli di seluruh dunia, dengan 800 di Malaysia.

Ditubuhkan oleh Global Ikhwan Sdn Bhd, sebuah pergerakan yang di kaitkan dengan pertubuhan yang diharamkan oleh kerajaan Malaysia iaitu Al-Arqam, OWC pertama kali dilancarkan di Jordan pada tarikh 1 Mei sementara cawangan ketiga akan terbuka di Jakarta, Indonesia pada tarikh 19 Jun.

Organisasi ini juga merancang untuk membuka cawangan di Eropah, termasuk diLondon dan Rom pada masa mendatang.

Rohaya mengakui bahawa amalan kelab dan keyakinan akan menemui kesulitan mendapatkan sokongan di negara-negara Barat tapi mengatakan dia menyambut baik kritikan dan kontroversi.

"Setiap orang mempunyai kebebasan untuk menyuarakan pendapat mereka selama mereka menjaga fikiran mereka terbuka untuk perbincangan dan cara berfikir yang berbeza," katanya.

The OWC dilancarkan  bersama-sama dengan upacara perkahwinan beramai-ramai, melibatkan 10 pasangan.

Sumber :nst.com

P/S:Senyum sambil urut dada....boleh pakai ke resepi ni...tak cuba tak tahu...ramai lelaki yang angkat tangan  tanda setuju dan paling kurang pun mengangguk-angguk kan kepala...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...