Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Video Lucah Shahz Jazle dan Prema Yin.?.Penjelasan Gambit Saifullah | abadi romeo

Followers

Video Lucah Shahz Jazle dan Prema Yin.?.Penjelasan Gambit Saifullah

Jumaat, 3 Jun 2011


Hmmm...dah macam duduk kat Amerika aku rasa,kalau ada Lady Gaga ataupun Mariah Carey mesti mereka merasa terancam dengan kemunculan video clip"Marilah".Apabila di tanya oleh wartawan kepada penerbit video klip tersebut Gambit Saifullah dia dengan rasa tak bersalahnya menyatakan yang klip video itu untuk pasaran Amerika dan bukan tempatan.Aksi panas ini dilakonkan oleh artis yang baru meningkat naik iaitu Shahz Jazle bergandingan dengan penyanyi lagu "Marilah"Prema Yin.


"adengan ini adalah biasa ,tiada yang luar biasa dan banyak lagi adengan yang lebih terok seperti "Dalam Botol",mengapa video clip ini menimbulkan kontraversi.Saya merasakan ia tidak kontraversi kerana ia memaparkan sepasang suami isteri yang kehilangan cinta dan mempunyai ego masing-masing."Saya tidak kisah apa orang nak cakap tentang klip video tersebut, saya terima teguran mereka dan akan lebih berhati-hati lagi selepas ini," katanya.



Sumber :mStar Online

P/S :Panazzzzzzzzz...........mana kipas aku...tak boleh tahan...errrh..kain tuala aku mana...
nak lap badan..satu badan dah basah...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

  1. Admin berkata...:

    adat setempat diperkosa..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...