Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Pelajar Sekolah Malaysia Raih RM 30,000 Jual Tubuh | abadi romeo

Followers

Pelajar Sekolah Malaysia Raih RM 30,000 Jual Tubuh

Ahad, 26 Jun 2011

Gambar Hiasan

Kuala Lumpur (The Star/ANN) - Seorang pelajar sekolah di Malaysia meraih RM30,000(US $9,955) dengan menjual tubuhnya ketika menghabiskan semesta percutian sekolah baru-baru ini seperti di laporkan China Press.Pelajar itu mendakwa menerima RM 250 sehingga RM 800 bagi sekali hubungan seks dan melaukannya sehingga 5 kali setiap hari bagi memenuhi impiannya membeli barangan mewah dan dia hanya berehat seminggu bagi setiap bulan.

Bagaimanapun dia mengurangkan aktivitinya tahun ini bagi menghadapi persediaan SPM,menurut akhbar berkenaan,gadis tersebut menggunakan Facebook bagi mengiklan dan menjana perkhidmatan seks dan perkhidmatannya juga boleh dilanggan melalui website bagi memenuhi keinginan membeli barangan mewah.

Kebanyakan dari mereka berasal dari Johore Bahru,Kuala Lumpur dan Pulau Pinang.Pelanggan akan diminta membayar RM 300 bagi setiap kali hubungan seks dan bayaran meningkat kepada RM 600 untuk semalaman .Pelanggan juga boleh mendapatkan khidmat seks selama sebulan dengan bayaran RM 3000.

Seorang pemberita yang menyamar sebagai pelanggan juga mendakwa pelanggan juga boleh mendapatkan (phone sex)panggilan berahi RM 150 setiap panggilan dan RM 10 bagi setiap satu salinan MMS gambar bogel mereka.Terdapat juga remaja sekolah yang berani menipu pelanggan yang berpontensi dengan menyamar sebagai pelacur melalui Facebook .
Wartawan tersebut telah membuat laporan mengenai kegiatan tersebut kepada pihak polis di Johor Baharu dan pihak polis telah memulakan penyiasatan terhadap laporan berkenaan.
Sumber :Yahoo News
P/S:Betul juga kata orang tua lebih senang menjaga kerbau  sekandang dari menjaga anak dara seorang..tetapi bukan bermakna anak perempuan itu disamakan dengan haiwan tetapi bagitu sukarnya menjaga dan membentuk peribadi remaja yang terkial-kial mencari identiti sendiri.Jika keluarga terlepas pandang....ada yang akan mengambil peluang.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

7 ulasan:

  1. mumui berkata...:

    aiyo... xtaw nk ckp ape... lau nk duit bukan dgn cara tu...

  1. aizamia3 berkata...:

    penuh cabaran dalam zaman sekarang ni.. baik anak perempuan mahupun lelaki..

  1. abadi romeo berkata...:

    @Mumui~tiada jalan singkat dalam mengecapi kemewahan hidup.

    @Aizamia3~perlu pandai menyesuaikan diri dengan persekitaran hidup...gender tidak terlepas dari masalah masing2 tetapi hightlight masyarakat agak berbeza.

  1. ozzy berkata...:

    Assalam..

    Kdg2 bila difikirkan itu lebih baik dari jadi bohsia..rosakkan diri sendiri tapi x dapat apa2 malah mungkin dpt anak haram atau penyakit.
    Apapun kedua2nya memang x elok & semoga anak2 kita terhindar darinya.

  1. zulkbo berkata...:

    @ozzy
    ermmm..kalau mende tak baik tu
    macam mana pun tak baik bro..janganlah
    di galak..byk kerja lain boleh buat..
    baik bohsia,pelacur ke gro..menempah
    dosa..moga mereka semua bertaubat lah..

  1. zulkbo berkata...:

    makin laju pageview ko
    37k+++tahniah :D
    alexa ranking dunia
    1,135,430...
    tu baru tahu satu skill
    kalau aku ada masa aku ajar
    banyak lagi..

  1. abadi romeo berkata...:

    @Ozzy~ `kalau dah kena penyakit..tunggu hari mati je la..

    @Zulkbo ~semuanya ats bantuan anda dan rakan2..t.q rangking sejuta lebih.?..huhuhu...

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...