Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Budak 3 Tahun Ketagih Makan Mentol Lampu..Batu dan Kayu Pun Boleh | abadi romeo

Followers

Budak 3 Tahun Ketagih Makan Mentol Lampu..Batu dan Kayu Pun Boleh

Isnin, 26 September 2011



Terre Haute, Indiana  -  Seorang budak beumur 5 tahun,Natalie menjadikan mentol lampu sebagai makanan pilihannya selain gemar memakan benda-benda aneh lain seperti kayu dan batu.Walaupun pernah menerima rawatan keracunan dan hampir meninggal dunia pada February lalu selepas memakan mentol lampu namun dia masih ketagih untuk memnuhi seleranya yang luar biasa.

Ibunya,Colleen 31 setiap hari cuba mengingatkan anaknya tentang bahaya tabiat tersebut tapi apabila Natalie gagal mendapatkan mentol untuk dimakan dia akan cuba mencati batu dan kayu yang boleh didapati di taman dan merasakan hidangan tersebut seenak memakan biskut coklat.


"Pernah suatu ketiaka bila sya menyangka dia sudah tidur dibilik sementara saya sedang membasuh pinggandi dapur,tiba-tiba saya dapati dia berjalan sambil memegang segumpal wayar kecil manakala mulutnya kelihatan berdarah.Dia telaah makan kesemua mentol lampu,
saya membawanya ke pusat perubatan berdekatan dan doktor telah menghantar kami ke Hospital Kanak-Kanak St.Vincent untuk di rawat.Setelah menjalani pembedahan mengeuarkan kaca beliau kembali OK dan bermalam di hospital dan kami pulang keesokan 

Semenjak kejadian itu Natalie sentiasa dipantau oleh ibunya bagi memastikan kejadian tersebut tidak berulang,
"Ianya adalah hari yang cukup baik jika ia makan sekali sahaja dan saya sentiasa kebimbangan jika dia memakan makanan yang beracun ketika saya tiada di sisinya"ujar ibunya.


P/S :Jimat belanja dapur..boleh bagi makan kaca,batu dan kayu..kalau ada yang mengatakan ulat dalam batu pun boleh hidup..aku rasa ni lah manusianya.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...