Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Kalau Dah Suka Bau Kentot Pun Wangi | abadi romeo

Followers

Kalau Dah Suka Bau Kentot Pun Wangi

Sabtu, 17 September 2011





Aku teringat selalu orang berkata bila ada lelaki atau perempuan yang dah mula jatuh hati..cinta la sangat.....dan antara ayat yang biasa di dengar'


"kalau dan suka..kentot pun wangi"


Nak cari dalam kamus dewan hempat puluh lima hari hempat puluh lima malam pun tak jumpa makna bidalan tu atau lebih kurang bermaksud tidak mempedulikan perkara yang buruk..yang terlihat dimata kasar hanyalah yang bai-baik belaka.Begitulah asyik dan masyuuuk nya dunia percintaan.Jika ada teman-teman lain menceritakan pada dia,


"KAU LUPAKAN LAH DIA...AKU NAMPAK DIA DENGAN ORANG LAIN..SIAP BERKEPIT ..
KEMAIN MESRA LA PULAK..MAKAN SIAP AKSI SUAP-SUAP..CAKAP SIKIT JE..GELAK ..CAKAP SIKIT JE GELAK..MACAM ORANG BERCINTA AKU NAMPAK"


"eH..KAU APASAL LAK..SIBUK-SIBUK NAK JAGA TEPI KAIN AKU..AKU KENAL LAH DIA SIAPA..DIA TAKKAN BUAT CAMTU PUNYA"


Dan itu mungkin antara alasan yang diberikan kepada orang lain yang menegur untuk kebaikan tapi bila hati dah cinta cium bau kentot pun bau wangi.


Apa agaknya relevan gambar tu....saje..gatal nak paste copy..satu hari kalau tak paste copy terasa macam tak minum kopi ketagih...ngeh..ngeh..ngeh..!

Hahaha..!....jangan terkejut kalau memang ada speisis manusia begini.Nak di larang dah besar panjang..tapi hobinya seperti dilihat dalam photo-photo menunjukkan dia akan mencium bontot setiap wanita yang lalu lalang untuk menikmati aroma yang dikatakan begitu menambat hatinya.Mungkin dengan meneruskan aktiviti ini dapat mengurangkan rasa stress atau ubat bagi penyakit kencing manis..hanya dia yang tahu atu mungkin juga dia seorang profesot di universiti yang sedang melakukan kajian dengan mencium dan menyedut aroma yang keluar dari ekzoz belakang dengan mencium dan menyedut seberapa ramai responden yang mungkin.Tapi kalau dia nak rasa yang aku..aku kemain sukanya sebab aku makan telor satu sarang sehari...mau menggelupur dia kalau kena aku punya bom atom..miahhahahhaahaa....

apasal bau semacam ni luar biasa sikit..ciriit sekali kut..eeeeii..

aku respect tol kat Mamat ni..jiwa dia kental dan bersemangat waja


aarr..tarik nafas..kentot pelan2..nanti koyak sluar susah

siap la Mamat ni..aku baru lepas makan petai..kaw2 punya..

Semalam aku sembelit..ni klau keluar..tuhan je yg tau

Amacam..ada rasa ...uuuhm..yummy


Aku rasa bukan bau kentot..macam bau seluar bacin x basuh je..

owwh..terpejam mata aku menahan..


P/S:Bagi kita satu kegilaan tapi bagi mereka satu kepuasan.Puas dapat merasakan apa yang orang lain tidak dapat rasakan.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 ulasan:

  1. Abhamz berkata...:

    salam, macam-macam perangai manusia yang kita tidak boleh nak fikir tujuannya...

  1. Azman berkata...:

    huh memang tak dinafikan ada orang macam ni...

  1. Qudwah Nazifa berkata...:

    kenapa mesti perempuan je...

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...