Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Cik Epal Buat Aku Meroyan | abadi romeo

Followers

Cik Epal Buat Aku Meroyan

Rabu, 14 September 2011
Cik Epal Yang Semakin Kurus

Aku tahu lepas aku buat entry ni,Lisa Suriani,aweks aku tu la...dah tentu merajuk dan aku tak heranlah sebab aku dah biasa pujuk gurlz yang suka merajuk ni.Kejap je..boleh selesai masalah macam lap hingus  yang meleleh kat hidung ..kesat je kat lengan baju.
Dan mungkin jika ada yang terbaca akan berkata "

"huh..perasan lah tu.."

Bagi aku cukup mudah..lebih baik dikatakan perasan dari tiada perasaan.Ikutilah drama sebabak araham Ahmad Idham yang kaya dengan tahi lalat tu yang sempat aku priview sebelum tayangan perdana yang mungkin box office pecah panggung dan pecah pinggan  mengalahkan filem Hantu Bonceng Pakai Toceng.


cik EPAL
 nk parkinson mendenya. kita sama je. makan nasik jugak haha
23 hours ago via webFavorite Retweet Reply
Moral of the storynya,aku sebenarnya saje pasang pancing tegur Cik Epal di Twitter dengan niat :

  • Adakah laman sosial seperti twitter boleh membantu aliran trafiq
  • Adakah nama -nama besar dalam dunia blogger ni membantu aliran traffiq blog
  • Relevankah meletakkan komen dan meninggalkan jejak di blog yang famous memous
  • Adakah kita akan menerima respon dari jejak yang kita tinggalkan di blog yang mempunyai puluhan ribu follower
  • Apakah akan ada respon dari blogger yang famous memous terhadap blogger semut kecil  macam aku ni (dan ternyata Cik Epal yang humble tu mencairkan hati aku...)
  • Dan adakah Cik epal akan jatuh hati pada aku...hehehehe(abaikan yg ni)

Fenomena meletakkan blog ternama sebagai bloglist,meletakkan komen mungkin antara usaha terakhir blogger untuk mengembangkan empayer samada dipenuhi dengan ribuan follower atau lalu lintas trafiq sesibuk kota Tokyo dan kebanjiran cek penaja rancangan seperti Inchik Nuff mahupun Jamu Mak Dara.
Ada diantara blogger mengabaikan semua itu...biarlah blog tu gersang macam padang Pasir Di Gurun Gobi dan sunyi sepi..Sepi itu indah.....oooowwh..jiwang karat la pulak..

Blog pribadi yang ternama seperti Denaihati yang pemurah (contest banyak dan lumayan),Redmummy,Ben Asharari(hanya sbagai contoh dan banyak lagi yang mungkin aku tak tahu)mempunyai aura yang tersendiri dan mungkin menjadi idola serta biola bagi kebanyakan blogger.Ramai orang berkata berdiri di atas kaki sendiri adalah lebih baik..tapi kalau kita dah tak boleh berdiri dan ada pulak manusia yang sanggup dukung..apa salahnya.Kalau Cik Epal tak larat nak berdiri pun aku sanggup dukung di 3 hari 3 malam ..keliling Malaya...aku rela...


P/S:Bangun dari pitam tempohhari..tiba-tiba saja aku menjadi petani ..aku dah mula tanam pokok epal disekeliling rumah aku..tak cukup keliling rumah aku..pasu bunga rumah jiran-jiran aku pun habis aku tanam pokok epal.Esok lusa nak naik atas atap rumah..tanam kat atas atap.Masuk ni dah hempat puluh juta duabelas kali aku sebut epal..aku rasa Cik Epal mesti tersedak tengah makan maruku .Ohh...Cik Epal............

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

9 ulasan:

  1. Azman berkata...:

    Memang sesuai dengan nama abadiromeo......wahh ayattt...skil tu boleh tiru bro...

    Jangan lah terasa bro...setiap blogger mmg ada pertanyaan dalam kepala macam tu....slow2 kayuh untuk jadi popular...paham sangat apa terbuku dihati bro tu..chill ok!saya dulupun gitu gak bila trafik tak seperti diharapkan,kita rasa terpinggir :)

  1. PinKy MoMMa berkata...:

    hohhhh terserlah keromeoan itu hahahha..parkinson tak menahan kan ;p

  1. zulkbo berkata...:

    salam Zul..
    dia ingat kau bujang tu..
    kalau dia tahu..tak di layannya
    he he..apa pun cara kau pancing
    tu memang baik..kita kena berkawan
    dengan blogger hebat sebegitu

  1. Unknown berkata...:

    salam, boleh chatting dgn cik epal?....hebat bro.

  1. HAHAHA . lawak laa abg nie . kahkah . ayt last paling xbleh blah . hahaha . nk dukung cik epal keliling malaya . hahahahahahaha xD

  1. ozzy berkata...:

    Ayat mesti power..epal memang sedap & rangup

  1. abadi romeo berkata...:

    @Azman-bila trafiq tak memuaskan terasa seperti nak berhenti je duduk depan PC 2-3 jam sehari..macam tak berbaloi..namun aku umpama patah sayap terbang jua..hu..hu..hu

    @Zulkbo-orang bujang mana ada pengalaman hidup bro..honestly dia boleh check status aku kat fb aku.Status no 2..kalau sudah suka,Farid Kamil pun dia sanggup tinggalkan.Sedang mengkaji taktik dan trik..

    @Abhamz-bukannya hebat manapun cuma nasib baik je kot

    @C I K P I P I T E M B A M~saje nak tayang kat Jejaka Malaya yang lain..Cik Epal dan aku memang seperti pinang di belah kapak beliung..

  1. abadi romeo berkata...:

    @Ozzy~siapalah aku..umpama gagak dan telornya..antara dua darjat..huh.huhu..huhu...!

  1. Unknown berkata...:

    tak faham dengan entri ni.tak tahu lah owner blog tengah memuji ke mengeji. hahaha

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...