Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN UPSR 2011..Harapan Tinggi Menggapai Langit | abadi romeo

Followers

UPSR 2011..Harapan Tinggi Menggapai Langit

Isnin, 12 September 2011
My Son-Mohd Shawal ,12

Esok UPSR akan bermula,yang pastinya aku terasa bahangnya kerana anakku jua terlibat sama menduduki peperiksaan ini.Ini entry personal pertama aku mengenai keluarga dan tak pernah nak publish pun cuma kali ini rasanya aku cuma nak melepaskan sesuatu yang aku rasa tertahan-tahan kerana aku dibaluti seribu rasa cemas dan lebih cemas rasanya dibandingkan masa nak bersunat dulu.

Sebagai papa,aku doakan kamu akan tenang menghadapi peperiksaan esok dan ketahuilah papa akan sentiasa akan berada dibelakang kamu untuk menyokong dan membantu dengan segala  yang terdaya.Kejayaanmu adalah hadiah tak ternilai dalam hidup papa..

Semoga Berjaya...Insyaallah....


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

5 ulasan:

  1. Qaseh Dalia berkata...:

    gud luck buat anak bro ..

  1. semoga beroleh kejayaan yang cemerlang - selaku ibubapa - kita hanya mendoakan kejayaan & kemudahan dia menjawab semua soalan

  1. aku melaluinya dua kali.. tenang bro..moga peroleh kejayaan yg cemerlang buat shawal..berkat bulan yg sama dgn nama dia tu..insyaalah

  1. ozzy berkata...:

    Assalam..

    Semoga berjaya dgn cemerlang dan menjadi generasi yang cemerlang,gemilang & terbilang.

  1. abadi romeo berkata...:

    Terima kasih buat rakan-rakan yang sudi memberikan respon positiv sebagai tanda sokongan.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...