Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Wajarkah Pentingkan Diri Sendiri..? | abadi romeo

Followers

Wajarkah Pentingkan Diri Sendiri..?

Selasa, 6 September 2011

Aku dah naik hangin satu badan..nasib baik tak bertukar hijau menjadi Incredible Hulk.Amarah ini semakin membuak-buak dan meleleh keluar..cuma belum terpancut je lagi.kalau nak diikutkan darah pahlawan yang mengalir di tubuh aku ni memang ada manusia yang cari geroh aku.Bukannya angin aku tak baik..sebab angin aku semuanya baik termasuklah angin yang keluar sewaktu aku kentut..dijamin oleh SIRIM.

Ada sesuatu yang tidak kena dengan sikap manusia yang selalu mementingkan diri sendiri dan tak peka kepada persekitaran sekeliling dan masyarakat.Kalau jenis kita yang tidak suka bercampur gaul dengan orang lain tidak salah kerana mungkin juga kerana sikap kita yang pemalu dan tidak suka menonjolkan diri.Tetapi sekurang-kurangnya kita tidak mengganggu orang lain.

Sebenarnya aku tengah tension dengan budak-budak yang memekak main musik(jaming)kat depan rumah aku tu.Aku sebenarnya adalah speisis manusia yang suka musik juga dan dan memang aku masih mempunyai jiwa rock kapak yang terbenam dan belum tercabut lagi dari jiwa dan qalbu.Cuma yang tak kena seperti kata owang putih "‎in the wrong place at the wrong time".Sudahlah main musik di kawasan terbuka,tak kira waktu,bedal je ikut suka mak bapak dia...minggu depan 13hb murid tahun 6 nak ambil peperiksaan UPSR...simpati lah sikit.Mereka perlukan tumpuan dan ketenangan.

Aku mula lah nak start membebel..kebetulan anak aku nak ambil UPSR...tu lah yang buat aku nak melenting dan kolam hati aku dah mula mendidih.Nanti kalau kita tegur mula lah nak masam muka padahal salah sendiri tak nampak.Tak kanlah aku nak panggil polis atu bomba atau FRU semata-mata hal cam ni tapi kalau angin Taufan Katrina dan mula membadai jiwa aku yang semakin kacau..apa nak jadi..jadilah...aku tak peduli lah korang nak masam muka ke..sweat sour ke..3 rasa ke..sebelum nasi menjadi bubur adalah lebih baik menjadi makanan ayam serama kat belakang rumah dari membazir.

P/S:Aku tau korang kuat main politik,tapi gunakan politik untuk manafaat semua pihak.Itu tak bermakna korang tak boleh kena tegur langsung.Minta kat YB satu studio..lantak lah korang nak menyanyi atau melalak sampai lebam pun..dan aku tak kisah pun cuma aku kisahkan anak aku nak ambil UPSR...aduh....!!@#$$#$%^&^&*(_+_

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

  1. zulkbo berkata...:

    salam..
    alahai rumah sapa la tu..
    sabor la Zul..nak buat goner
    berjiran, kadang sabar mau
    lebih..jangan "run amuk"
    udah ko tu..he he

  1. abadi romeo berkata...:

    @Zulkbo~diaorang jaming dekat astaka depan padang bola depan rumah aku..mengalahkan konsert Metalica..belum dengar lagi ada yg buat album..aku tengah marah ni..!@#$%%&^%$%$#%%$#

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...