Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Antara Wajah Terkenal Kerana Tangan Yg Dibasahi Darah | abadi romeo

Followers

Antara Wajah Terkenal Kerana Tangan Yg Dibasahi Darah

Isnin, 17 Januari 2011
Hitler masa kecil
Mereka ini di lahirkan untuk memimpin dunia dan kebanyakan dari
mereka diingati kerana kekejaman dan kegilaan sewaktu ditampuk pemerintahan.
Mereka mempunyai ribuan tentera dan mengawal ribuan mesin pembunuh.Ibu bapa mereka
tidak menyangka yang anak kesayangan mereka akan melakukan keganasan terhadap jutaan  keluarga

Dia dilahirkan pada 20 Aprll 1889 dan nama bapanya
Alois Hitler manakala ibunya bernama Maria Anna Schicklgruber.
Pada awal kelahirannya dia tidak mempunyai sijil kelahiran. 

Mao Tse Tung masa remaja 
Mou Tse Tung juga dikenali dengan nama Mao Zedong yg
dilahirkan dari keluarga petani miskin pada 26 Disember 1893.Awal
kehidupan telah diberikan pendidikan oleh bapanya dan disekolah tempatan.
Kontroversi paling besar yang ditimbulkannya adalah perbedaan antara
demokrasi yg diciptakan dunia barat.Dia dikenang sebagai orang
yang bertanggungjawab menukar negara Repuplik Rakyat
China sebagai sebuah negara berkuasa pada abad
ke 21.

Fidal Castro masa remaja


Dilahirkan pada 13hb Ogos 1926 dan berjaya menyelamatkan 
rakyat Cuba  yang menderita kemiskinan dari pemimpin yang hanya memperkayakan diri sendiri.Pemimpin Demokrasi Amerika melabelkan
dirinya sebagai pemimpin syaitan kominis Cuba kerana tidak menyerap
fahaman demokrasi dan tidak mengikut telunjuk Amerika dan
muncul sebagai pemimpin yang paling dibenci Amerika.

Kim Jong il 2 masa remaja

Dia merupakan salah seorang pemimpin kominis yang
mahu dibunuh oelh Amerika.Kim Jong il atau Kim Jong ill 2
dilahirkan pada 16 hb February 1941 dan bapanya merupakan pemimpin
terkenal di Korea iaitu Komander Kim 2-sung dan kemudian jawatannya
diisi oleh anaknya.Ramai yg  berdoa semoga akan berlaku
perubahan kepada negara yang menutup pintu
kepada dunia luar.

Robert Mugabe

Robert Mugabe telah dilahirkan pada 21 February 1924 dan
merupakan pemimpin Zimbabwe yang penuh kontroversi yg memimpin pada
tahun 1980 an hingga  1987.Dia ditahan atas kesalahan melakukan
penyeksaan terhadap pemimpin pembangkang pada bulan 
Ocktober 2008.

Usamah Bin Laden waktu remaja

Dia merupakan orang Arab yg dikehendaki oleh Amerika dan
bernilai jutaan dollar bagi mendapatkannya.Lahir pada 10 Mac 1957
merupakan seorang ahli perniagaan yg berjaya sebelum bergiat dalam aktiviti ekstrimis agama.Sebagai seorang yg paling dikehendaki oleh dunia barat dan gagal dikalahkan dan pemburuan ke atasnya memakan masa lebih dari satu dekad


Josef Stalin

Josef Stalin merupakan pemimpin kominis Soviet Union juga dikenali 
sebagai Joseph Vissarionovich Stalin,dilahirkan pada 18 Disember 1878
Pada tahun 1930an beliau melancarkan keganasan besar dan tersenarai sebagai seorang pemimpin paling gila di dunia. 

Silvio Berlusconi
Silvio Berlusconi dilahirkan pada 29 September 1936 dan merupakan
Perdana Menteri Itali waktu ini dan meruapakan seorang ahli perniagaan
yang berjaya.Menggunakan pengalaman nya menyebabkan rakyat
Italy menyintainya walaupun dilada dengan pelbagai tuduhan
sekurang2nya dia amat terkenal seperti pasukan bolasepak Italy.


 George-W-Bus waktu remaja

Dia dilahirkan pada 6 Julai 1946 dan merupakan President US ke 43.
Apa yang menjadikannya terkenal dan diingati ialahkesilapan dasarnya di timur Tengah kerana tidak
mengelakkan diri dari membunuh  ribuan kanak2 dan orang yg tidak bersalah.

 Vladimir Putin waktu remaja
 Vladimir Putin juga dikenali sebagai Vladimir Vladimirovich dilahirkan
pada 7 Oktober 1952 di Leningrad.Menurut wikileak dia merupakan pemimpin yang amat dihormati US dan memimpin Russia sebagai sebuah negara berjaya sejak tahun 2000.
Dikenali sebagai pemimpin berjaya abad 21.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

8 ulasan:

  1. ckLah@xiiinam berkata...:

    Hitler...antara pengasas real politik...politik darah dan besi.

  1. abadi romeo berkata...:

    @ ckLah@xiiinam
    bangsa Jerman dikenali kerana sentuhan Hitler

  1. abadi romeo berkata...:

    @ Miecyber
    tu yg pelik..tentera US tu kira dah canggih...

  1. mankuchai berkata...:

    Dorang ni memang kejam bro.....sebab kuasa?....

  1. relevan berkata...:

    Semua nampak Comel waktu remaja..

  1. Tanpa Nama berkata...:

    semua yg tak nak ikut cakap n arahan dari amerika akan di anggap diktator n kuku besi yg kejam...tp aku sk coz bt per nak dgr n ikut ckp amerika...negara kita...kita sendiri yg tentukan...hitler paling bagus coz bunuh semua org yahudi...termasuk kucing peliharaan yahudi...yahudi laknatullah

  1. Tanpa Nama berkata...:

    setuju sgt dengan "tanpa nama"

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...