Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Bloglist QDA | abadi romeo

Followers

Bloglist QDA

Rabu, 19 Januari 2011




Entry ni buat member yang katanya nak rombak bloglist dia.
dah sepuluh syarat lain aku penuhi termasuk 17 dulang hati nyamuk
Aedes jantan aku penuhi.Syarat lain tu Biarlah Rahsia..hanya aku tuan tanah dan Dato'Siti Nurhaliza yg tahu.Entry ni syarat terakhir  menyertakan link
supaya aku tersenarai dalam blog QDA.Yang berminat nak memeriahkan
blog serba pink colour klikDISINI

Pesanan aku jangan lupa listkan blog aku...
kalau tidak...siap...aku suruh kambing kat belakang rumah
aku gigit telinga dia...
 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

5 ulasan:

  1. zulkbo berkata...:

    salam..
    amboi yang lawo je
    ko nak masuk ye..?
    he he..si bujang 3
    saudaraku Abadi Romeo
    la la la..

  1. ckLah@xiiinam berkata...:

    Terbaca komen zulkbo...terus tak tau nak tulis apa. Senyum je.

  1. abadi romeo berkata...:

    @ zulkbo

    lelaki di lahirkan sukakan kecantikan,cantik tu satu hal..trafiq potential tu satu hal...

  1. abadi romeo berkata...:

    @ ckLah@xiiinam

    senyum kambing ke..kambing pun mahal sekarang ni..
    anyway..senyum baik untuk jantung anda...

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...