Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN "GiveAway EdY : Awak Busuk!"... | abadi romeo

Followers

"GiveAway EdY : Awak Busuk!"...

Khamis, 6 Januari 2011

GiveAway EdY : Awak Busuk!



hahahahaha...entry kali ni spesial sikit.Pasal budak Edy ni tokey minyak wangi dari Arab..
dia nak bagi aku minyak wangi free.So..sebab nak jaga hati dia..kawan lama..aku post la entry ni
pasal minyak wangi aku yg kat umah pun dah nak habis.Pakai Ridset je sembur kat ketiak.
Jadi aku rasa orang lain tak payah masuk.
bagi aku je hadiah tu kat aku..hehehehe...
Susah..susah je....
Sebagai memenuhi syarat contest ni,,dan nak menjaga hati Edy..aku dengan senang hati ..bangganya
nak tag member aku ni seorang lelaki yg segak bergaya dan lemak berkrim
bersama seorang wanita jelita menggoda...

Kepada yang berminat masih boleh joint,,hadiah banyak lagi..Edy kata..kapal di laut gudang didarat diapunya stock.Tarikh tutup pada
Tarikh Tutup : 11.59AM pada 12/1/2011


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

  1. E.d.Y berkata...:

    Thanks sudi join GA ni..good luck..ternyata, anda mmg busuk.eh..tak tak...anda wangi la..hehe...:)

  1. abadi romeo berkata...:

    @ E.d.y
    welcome E.d.y..memang aku ni dulu keturunan Hang Tuah jadi selalunya memang aku ada tuah.
    Kambing tak mandi dan takut air tak payah pakai minyak wangi pun harga RM 20/kg..mahal tau.
    Aku pernah menang Award Ketiak Terwangi Abad Ini..

  1. abadi romeo berkata...:

    @butterflyana

    doakan kejayaan ku dinda...
    kanda sedang berjuang di medan perang nak kan minyak atar sebotol...

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...