Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN "Saya Blogger Pahang" | abadi romeo

Followers

"Saya Blogger Pahang"

Isnin, 10 Januari 2011

"Saya Blogger Pahang"

Lubuk Yu

Hari ini tarikh akhir segmen anjuran Azman Roslan.klik DISINI
            Aku harap aku masih tersenarai dalam segmen anjuran dia walaupun dah masuk waktu
kecederaan kerana tarikh tutup pada 12 mlm 10.1.2001.Macam M.United...last minit baru boleh score gol..munkin juga aku ni ada berdarah Hindustan.Hero Hindustan la katakan...last minit baru naik minyak.Seperti   diminta kene buat entry berdasarkan kategory.Oleh kerana aku orang Pahang maka tajuk Entry kali ini "Saya Blogger Pahang"dan syarat2nya seperti diminta oleh tuan tanah  Ahmad Roslan  yang   hansome dan kacak  bergaya..syaratnya seperti dibawah....kene buat karangan la pulak ....    

Nama aku abadi romeo.Nick name la kiranya tapi member2 panggil aku macam2..
ada yang panggil John Rambo,Brad Pitt,Shah Rukh Khan,Jackie Chan...walaupun aku bukannya
suka dengan panggilan sedemikian sebab aku lebih suka dikenali sbg abadi romeo je.Ikut suka korang lah
nak panggil aku apa..jangan mencarut sudahlah.  
Status..eeeerrrr..bab ni gagap la pulak.Nak mengaku bujang..aku dah kawin...ooops
terlepas pulak.Memang aku sudah beristeri tapi...hehehe..ada 3 kuota lagi...jangan la rasa segan silu.
Boleh hantar resume kepada yg berminat...aku jenis mesra alam kalau bab ni.

Cara Hubungi aku...ini mudah.Boleh add aku kat facebook Badge aku.
Kalau terasa segan dan malu2 kucing siam..alamat kan emai ke abadiromeo@gmail.com.
Jangan risau aku tak sibuk.   

Daerah/Jajahan....aku sekarang ni tengah bermukim dan bermaharajalela
di daerah JENGKA.Jajahan tak de sebab Pahang dah merdeka..Penjajah semua aku dah halau.
Alamat...? tak payah lah kut sebab aku ni jenis invisible man.Kalau cari aku kat rumah..payah
nak jumpa sebab selalu out station buat live konsert..artis la katakan.
Yang Menarik tentang tempat aku..?kalau korang spesies pencinta alam
memang sesuai sangat la datang sebab tempat aku ni penghuni Jengka ni semuanya
ahli seumur hidup Geenpeace.Kehijauan ada disini sana.Takde pencemaran kat sini.Kalau hisap rokok
pun asap kene telan..tak boleh hembus..polution..begitu lah cara kehidupan disini.Antara tempat
menarik yg berjaya menarik perhatian dunia ialah Lubuk Yu.Keindahan flora dan
fauna pasti memikat hati anda.Kalau nak cari Big Foot..marilah datang...kerana
dia pernah buat Lubuk Yu tempat lepak dan mandi manda...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

7 ulasan:

  1. Idalara berkata...:

    "ada yang panggil John Rambo,Brad Pitt,Shah Rukh Khan,Jackie Chan.."

    bab ni yg tak tahan ni..tp tguk pada pic kt profile tu ala2 aris ariwatan lah..

  1. zulkbo berkata...:

    salam..
    ermmm..mana hilang komen
    aku tadi..jadi spam erkk?

  1. abadi romeo berkata...:

    @idalara
    aku macam2boleh jadi..macam sumpah2...
    biasalah buat entry tak boleh serius sangat..kalau blog politik atau ilmiah lain le..
    ais ariwatan yang macam aku..aku tak macam dia.

  1. abadi romeo berkata...:

    @zulkbo
    entry mula aku buat tu aku delete sebab link problem deleted...ni aku post balik..ko nak komen seratus kali pun aku tak marah..you are welcome my dear..

  1. Cikgu Nurin berkata...:

    Semoga berjaya...

    Thanks sebab sudi follow saya...selalu singgah yer...

    p/s:kunjung mengunjungi.....:))

  1. Salam Sabtu...
    Selamat berkenalan.
    Hehehe

  1. abadi romeo berkata...:

    @ Cikgu Nurin & @ ckLah@xiiinam

    T.q sebab singgah walaupun seminit..anda dihargai...

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...