Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Perempuan memang suka membebel...? | abadi romeo

Followers

Perempuan memang suka membebel...?

Rabu, 26 Januari 2011

Kenapa harus membebel..dan yg pastinya
kaum perempuan memang suka membebel.Aku rasa
perempuan tak cukup sifat kalau dia tak membebel.Membebel
seakan sinonim dengan perempuan...dan jarang sekali aku dengar
lelaki membebel.Kalau lelaki yg suka membebel ...aku rasa mungkin
terkene kenan mak dia atau isterinya di rumah jadi dia terbawa2 sifat suka
membebel.Aku benci orang suka membebel.

Kalau ikut kamus aku,membebel bermaksud
perkataan sama yang diulang seberapa banyak mungkin
samada orang lain suka dengar atau tidak sehinggalah mulut keluar
buih walaupun tak sebanyak buih sabun Daia.Tujuannya adalah untuk
untuk menunjukkan dia lebih mahir/betul dalam segala hal dan orang lain
semuanya tak betul.Selalunya membebel kalau ada orang disekeliling,
kalau sorang2 membebel tak de orang..kene hantar Puspakom
la orang tu..test body sekali enjin carian google dia ada
terkena virus dan kene format balik.

Mendengar orang lain membebel
menyebabkan tahi telinga aku yg pekat boleh
cair dan meleleh keluar.Kalau tadah memang cukup dua gelas.
Manusia yang gagap sekalipun kalau membebel boleh hilang gagap..lancar
dan tersusun kata2.Aku ingat kalau ada audition nak cari DJ Radio,
manusia macam ni tak payah beratur panjang...boleh terus duduk
kat konti..membebel dan berceloteh sampai lebam microfon.
Sebab tu aku suka bagi nasihat kat bujang teruna
kalau nak cari pasangan hidup..pastikan aweks
anda bukan seorang DJ,atau mungkin sebaga i
langkah persediaan sediakan cotton bud/earphone
untuk kesihatan & kesejahteraan telinga anda.




Dan aku rasa betapa beruntungnya manusia yang bernama Mr Bean yang sentiasaa cool bila berhadapan dengan manusia yang suka membebbel kerana yang pastinya dia tak kan bersuara walau pun mendengar bebelan anda dari subuh hingga ke malam





Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

6 ulasan:

  1. Unknown berkata...:

    saya tak suka bebel, laki ieda yg suka, terbalik, miahahah!

  1. zulkbo berkata...:

    salam..
    entri yang ikhlas
    dari lubuk hati nampak?
    samalah ko ngan aku
    mrs aku mana berani bebel
    kat aku..dia dah faham aku
    memang pantang di bebel
    la la la

  1. Cempakamelati berkata...:

    No komen hehe...saya pompuan..tka berani cakap apa sebab kadang-kadang membebel gak ngan anak sebab dia nakal.

  1. ozzy berkata...:

    salam..

    Bila kepala otak tengah serabut dgn mcm2 masalah.. bini pulak membebel memang cepat je naik angin.

  1. Iza berkata...:

    Salam..
    Bukan semua perempuan suka membebel...
    Saya tak suka org membebel pada saya, jadi saya tak pernah nak bebel pada orang.
    Tapi sekali-sekala terkeluar juga. Bersebab la...

    Teratak Usang

  1. ag satu, tak suka orang yang membebel sambil mendesak. haish tu ag annoying.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...