Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Fasha Sanda berbikini di Malaysia...bukan di Bali... | abadi romeo

Followers

Fasha Sanda berbikini di Malaysia...bukan di Bali...

Isnin, 31 Januari 2011


Aku mendongak ke langit..kalau hari2 ni
timbul matahari...ternyata meleset...ramalan ku
matahari timbul...meleset...mahu saja aku cari bomoh hujan..
kalau2 boleh alihkan sekejap barang sehari..sehari cukuplah..aku
lihat disekeliling rumah...bergayut disana sini pakaian ku..dah macam
kedai"bundle".Tiap sudut berjuntai2  dan bau masam semakin meyempitkan hidung ku yang memang dah sedia tersumbat
keranan selsema.Alamak semuanya basah...aku nak pakai 
pakaian apa pergi kerja hari ini.Kalau setakat pakaian 
diluar boleh tahan lagi.Underwear pun basah sama.
Mak aku cakapjangan pakai seluar basah
nanti berkurap.Muka macho...
sayang ada kurap.


Ramai yang tertanya2 kenapa entry ini tak kene 
dengan tajuk.Kaitannya....mudah je...Musim hujan
yang melanda ni menyebabkan pakaian tak dapat dikeringkan.
Dah dekat seminggu matahari tak muncul.Baju dah dua almari guna..
basuh tak..kering2...sampai seluar kecik pun tak kering.Aku ingat kalau
cuaca begini berterusan mungkin ramai lelaki tak boleh nak pakai
seluar panjang yang lambat kering terutamanya seluar jeans 
dan perempuan mungkin ada alasan nak berbikini sebab dah 
habis semua stock baju kurung tak kering2.
Larat ke nak pergibeli pakaian hari2.. 


Sehari dua ni aku semakin runsing
dan selalu memandang zip seluar jeansku kalau2 terbuka.
Kebetulan aku pula bekerja di kawasan public lalu lalang dan crowded.
Tiubless....tayar tak pakai tiub...habis basah...memang
kene berhati2..kalau terbuka..habisssss.
maluuuuuuuuuuu........
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

  1. zulkbo berkata...:

    Salam..
    bio lah..asal
    dia senang hati
    orang kaya terkejo
    kan dia juga Romeo...
    he he..

  1. nyanyisunyi berkata...:

    Hujan bawa rahmat kdg sebaliknya..apa2 pun pasti semuanya hikmah dari Allah..so bila hujan ingat2lah hntar baju kt dobi..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...