Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Happy Besday...aku semakin tua.... | abadi romeo

Followers

Happy Besday...aku semakin tua....

Jumaat, 7 Januari 2011
                                                                                                                                                               Tanggal 7 January tiap tahun sedar tak sedar aku dah semakin tua.Memang aku dah tak tiup lilin pun.Aku sedar aku semakin tua..tapi sifat muda tu payah sikit nak tinggal.Dah 39 tahun...tuhan bagi bonus kat aku hidup lagi.Esok atau lusa...tiada siapa tahu .Apapun aku bersyukur dengan apa yang ada..

Masih banyak yang aku cari dalam hidup ini.Ada yang dapat ada yg terlepas.Kalau semua yang
aku nak dapat..tak adventure la hidup ni.Bila orang kata.."ehh..ko tu dah tua dah.."
aku selalu jawab "live begin at 40"..bukannya aku takut tua...sengal je...

Tapi ada orang tua kata"kalau nak cari kelapa,kene cari yang tua"yg tu aku setuju pulak
bila orang kata aku dah tua.Biasalah nak menang sendiri.Anyway.....
tua atau muda...aku cuma minta dan berdoa pada Allah s.w.t agar aku diberikan kesempatan
lagi untuk hidup dan berbuat sesuatu yg berguna buat diri sendiri dan orang lain.Cuma harap2 kalau aku dah tua nanti.....jangan lah anak2 aku hantar aku rumah orang tua sudahlah..sedih..huhuhuhu...

p/s :Doakan aku panjang umur..bolehlah aku terjah blog korang..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

7 ulasan:

  1. zulkbo berkata...:

    salam Zul...
    alahai dah 39 ko yek..
    aku tua ko sebulan je..
    tak sangka...he he..
    moga di kurniakan Allah
    kesihatan yang baik dan
    murah rezeki selalu..

  1. zulkbo berkata...:

    cuba ko ke>>
    design
    setting
    site feed
    allow blog feed
    setting FULL
    save

    **YANG LAIN BIAR KOSONG..

  1. abadi romeo berkata...:

    Terima Kasih atas tutorial tu.Aku tengah godek ni..

  1. aRoL berkata...:

    heppi besday dan heppi blogging bro...

  1. abadi romeo berkata...:

    @aRoL

    tima kasing atas ingatan anda..heppi bila berblogging tak syok sendiri...

  1. Tanpa Nama berkata...:

    Salam bro Abadi..
    Lambat la pulak aku ni..
    apapun Selamat hari ulangtahun kelahiran ke 39...moga makin mantop apa saja yang dibuat..

  1. abadi romeo berkata...:

    @abgreds

    Salam..tertinggal bas la pulak abgreds..anyway thank coze ingatan anda buat saya..manusia biasa yg biasa2 saje..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...