Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Bisikan Rindu Buat S............... | abadi romeo

Followers

Bisikan Rindu Buat S...............

Ahad, 30 Januari 2011


Entah mengapa....tiba2 terkenang kenangan lama.
Kenangan yang masih basah dalam ingatan biarpun bilah hari
yang ku hitung tak terjumlah rasanya.Hati meruntum sedih dan pilu..
bila kala hari-hari indah terkadang di baluti kesepian yang menjadi tamu
tak diundang.Namun ku lewati juga daerah sepi ini biarpun ku tahu kita tak bisa mengulangi saat -saat indah yang pernah kita lalui bersama.Semalam...
kau hadir mengetuk kembali kamar cinta yang terkunci
bersama kenangan manis sewaktu
kita pernah bersama dulu.

S.................
    
Aku cuba hadir lagi di sini mengutip
sisa cinta yang pernah kau tinggalkan...dan yang tersisa
ini masih bisa membuatkan malam ku yang resah dan gundah,
siang ku pilu dan hiba..aku dihambat kedukaan yang mengejar
pada tiap tembok waktu.Kalaupun runtuh tembok duka ini
hanyalah kerana manisnya senyuman mu dan
manjanya belaian mu...lemahnya
aku dalam dakapan mu...

S................


Pernah ku lontarkan rasa cinta ini jauh...
Agar bayang-bayang mu tidak lagi menjadi tamu
di dalam mimpi di malam hari ku..tapi apakan daya ku..
panah arjuna yang kau sematkan di dada ini..menjadi tanda
antara kita sememang masih ada secebis rasa cinta.Aku tahu kau
sedang melewati hari bahgia bersama sidia..dan kebahgian
mu telah menoktahkan cinta ini.Biarpun nesan cinta
ini kau cipta kan sebagai tanda berakhirnya kisah kita...
aku cuma mahu kau tahu kau pernah hadir menjadi permaisuri
di hati ini dan izinkan aku membawa rasa rindu padamu
di dalam melewati sisa hidup ini.Seandainya kau
terbaca coretan ini aku mahu kau tahu aku tetap  
menjadi perindumu yang setia..

FINJOO...1990
 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 ulasan:

  1. The Norah berkata...:

    sulamlah manik-manik impian
    jadikanlah jalaan doa
    semoga kasih-sayang yang tersemai
    mendapat berkahNYA...insyaALLAH....;)
    salam hati...

  1. iza berkata...:

    Salam...
    Siapakah "S" yg dimaksudkan?
    Namaku, anakku, suamiku, mamaku dan mak mertuaku juga bermula huruf "S"...
    hehe....

  1. Tanpa Nama berkata...:

    waa...so tacing~
    i mish him tOo~
    yg tlah sbuln lbeyh mningglknku...., T.T

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...