Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Contest Aku dan Kaca Mata | abadi romeo

Followers

Contest Aku dan Kaca Mata

Khamis, 6 Januari 2011
                                                                                                                                                                       Tiba tiba je aku rasa nak masuk contest ni.Tak tahu lah kenapa..aku ada rasa macam aku menang so aku pun joint la.Aku tahu aku tak handsome mana bila berkacamata tapi denga rasa bangganya aku post juga buat tatapan peminat aku yang tak dapat tengok konsert aku kat Bukit Jalil tempoh hari.Sian aku tengok tiket sold out walaupun aku dah suruh promoter jual mahal sikit .....RM 2/ je..Hujan lebat ribut taufan dekat luar stadium tak mematahkan semangat diaorang nak melihat aku dan kacamata.


http://abadiromeo.blogspot.com
Untuk memenuhi syarat contest aku tag kan dua nama lelaki hansome abad ini
dah wanita jelita menggoda :-
Kepada berminat gak nak joint klikDISINI
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

5 ulasan:

  1. Syafiq Rosli berkata...:

    toing2..tuan tnh dtg jenguk..all da best

  1. abadi romeo berkata...:

    @Shafiq Rosli
    Nasib baik ko datang..aku dah nak g rumah bomoh Siam..mari jugak singgah...alhamdulillah..

  1. iza berkata...:

    Salam...
    Gud luck..

  1. zulkbo berkata...:

    salam Zul..
    aku support hang..
    ada chance menang ni..
    romeo sepanjang zaman..he he

  1. abadi romeo berkata...:

    @iza
    Doa kan kemengan bergaya ku...

    @zulkbo
    teringat kata Mat saleh"live begin at 40"nak archive dah ni..tunggu hari...welcome to "club 40"

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...