Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Fasya Sanda Berbikini....Janji Seorang Artis..... | abadi romeo

Followers

Fasya Sanda Berbikini....Janji Seorang Artis.....

Selasa, 11 Januari 2011
"ni tudung baru..nak buat promosi.."


               Dunia artis gempar lagi bila media arus perdana menyiarkan berita
artis Fasha Sanda berbikini di Bali.Masa nak beli paper di kedai ,terpandang aku seorang tua
sedang membelek2..akhbar..sambil membetulkan kopiah putihnya..muka berkerut2 seperti sedang
membaca berita penting.Aku  pergi dekat dia..skodeng.." berita apa yg menarik sangat sampai khusuk
begitu sekali..
."getus aku didalam hati..."ooooh...Fasha Sanda pakai bikini di Bali...padan la lama
sangat baca.Terfikir pula aku...ialah kalau seorang tua yg berkopiah putih boleh tertarik..apatah
lagi orang macam aku yang hansome dan kacak budiman serta muda belia..eeewah..bila
lagi nak masok bakul angkat sendiri....blog sendirilah..

Sebenarnya aku juga suka tengok muka dia..tapi tak lah peminat fanatik atau tegar..biasalah
lelaki memang suka pada kecantikan .Itu fitrah alam..aku bukan manusia hipokrit.
Cuma aku teringatkan pengalaman aku berjumpa dengan Fasha Sanda.Korang
jangan lah terkezoot pulak..ini bukan main2..ini betuuuuuuuuull2.

Pertemuan tu secara kebetulan masa aku pergi ke Bukit Bintang Plaza.Ketika aku..wife
dan anak2 sedang membeli CD Playstation.Sedang aku membelek2 CD..aku terdengar suara
yg agak familiar...biasa ku dengar tapi dimana ya......suara seksi yg bisa mencairkan lelaki maskulin macam aku...hehehe..aku buat tak perasan..tiba2 anak aku mencuit aku.."papa..tu.."sambil jarinya menunjukkan
seorang wanita disebelah.Guuuulllppp...Fasha Sanda berdiri betul2disebelah aku.Aku mula control
hansome.Peloh mula terpercik di dahi walaupun sebenarnya sejuk dalam shopping mall.
Lidah ku kelu tak terkata..walaupun dulu kat sekolah akulah yg paling becok..
kalau ada pertandingan bahas..nama aku mesti naik.Kerana malu dengan
anak...aku buat2 cool.Selepas selesai membeli CD..aku terus berlalu
dan bertanya pada anak ku"mengapa abang tak mintak aoutograf dia..?"
Anak ku hanya tersengeh macam kerang busuk.Dalam hatiku...."sebenarnya 
papa yg nakkan autograf dia.Begitulah aura Fasha Sanda....

"kita pakai topi dengan spek besar2..org tak kenal kita"


"burung ni jadi bodyguard aku...siapa berani dekar..cakar dia"   


"ular ni nak belit aku...oooowh"
 
"bestnya kalau ada yg tolong sapukan losyen kat body"


Awal tahun 2010..Fasha Sanda diberikan front page Utusan (sisipan pacaindera).Antara
kenyataannya yang dia takkan berpakain seksi lagi.Artis punya janji...tak boleh pakai sangat pun..
photo dia berbikini ketika bercuti di pantai Tanjung Benoa, Bali, Indonesia pada 30 Disember lalu tersebar di Internet.Menurut Fasha photo itu dimuatkan didalam facebook oleh rakannya yg dikenali sebagai Shazwani.
Begitulah kehidupan artis.Menjadi Idola dan ikon kepada ramai manusia.Kalau tak..masakan
jualan majalah seperti URTV dan Mangga mendapat jualan yg cukup tinggi.
Realitnya...manusia suka kepada yg HoT & Spicy....

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

11 ulasan:

  1. zulkbo berkata...:

    salam Zul..
    ciput je kan..?
    ermmm..not
    my tasted at all

  1. Unknown berkata...:

    gilak fasha sendat :)

  1. abadi romeo berkata...:

    @zulkbo
    biasa la Melayu...nasi lemak 50 sen macam kat kantin sekolah kita dulu...

    @Ieda Al-Habsyi
    Ada yang suka sendat..ada yg suka longgar..

  1. Eya Nawawi berkata...:
    Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
  1. abadi romeo berkata...:

    @Eya Nawawi
    yang murah tu la ramai nak beli.Sale le katakan..discount harga 50%mahu tak terkeluar biji mata

  1. iza berkata...:

    Salam...

    Singgah membaca...

  1. Unknown berkata...:

    huh! dah ada anak rupanya? kalau sy pggl uncle boleh x? hehehe klu xboleh xpe.. huh! siap jmpa lagi fasya sanda? dia buat apa beli cd game jgk ker? hehe

  1. Unknown berkata...:

    huaaaa..gilo la pompuan ni

  1. abadi romeo berkata...:

    @iza..
    t.q..coze sudi baca

    @Nick Irfan
    tak sangka ke..nampak cam muda belia ke..oooowh...
    panggil apa pun boleh..jangan ko carut nama aku sudah.Kebetulan...banyak FS tu belanje...abis kat 2 ribu gak..CD game punya kaki gak.

  1. abadi romeo berkata...:

    @ mizz sheyla..

    seronok menjadi gila yang digilai ramai orang...

  1. Tanpa Nama berkata...:

    Salam Bro..
    Kalau dah artis tu cenggitu jer la pusing-pusingnya...
    p/s : sempat skodeng pakcik khusyuk weh hehehe......

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...