Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Fasha Sanda dan Jejai rasmi berpisah.... | abadi romeo

Followers

Fasha Sanda dan Jejai rasmi berpisah....

Selasa, 25 Januari 2011


Aku rasa ramai yang tepok tangan
dari yang menangis berguling guling bila dengar berita
terkini pasangan paling hot ni berpisah.Antara yang akan bertepok tangan
tentunya jejaka kacak bergaya tapi tak kaya macam aku..dalam hati...hehehe
ada peluang lagi la aku...Jejai datang naik helicopter nak bagi bunga...aku
naik kapcai.Mungkin cinta kapcai lebih seswai dari helicopter
yang boleh terbang ke mana saje...

Jangan nangis..aku ada


Dalam ramai2 yang tepok tangan tu...tentunya
dari golongan yang meluat tengok dia berbikini kat Bali atau
peminat Nora Danish yang kecewa sebab Fasha potong double line.
Tapi sebenarnnya..yang untung Fasha Sanda juga.Artis perlukan publisiti
untuk terus berada di dunia hiburan.Macam orang politik.Tanpa publisiti
jawabnya tutup kedai lah.Balik kampung jual tempe.

Masyarakat sebenarnya yang meletakkan
artis ditempat yang istimewa apatah lagi dunia hiburan.Jangan salah 
artis semata2.Kalau seorang guru bertanya kepada anak murid..
"besar nak jadi apa..?"
jawab murid dengan rasa bangga dan tak bersalah..
"nak jadi doctor.."

tapi percayalah mereka(murid2) akan menonton Akedemi Fantasia
walaupunpada masa yg sama ada National Geografi.Silap haribulan akan
menangis tersedu2..hingus hijau meleleh2..siap hantok kepala kat 
dinding bila peserta pujaan tersingkir.Peliknya kalau keputusan
peperiksaan failed...tak nangis pun..
siap tersenyum kambing...

Bagi kuliah lah pulak...sebelum aku terus ke laut
dengan kuliah aku tu..terputusnya hubungan mereka telah diumum
kan sendiri oleh Jejai walaupun Fasha malu nak declare dah break.Ianya
di siarkan dalam akhbar hari ini dan aku lepas je baca berita
tu..terus basuh motor kapchai aku yg berselut dan penuh
dengan tahi lembu.Kasi polish sikit sebab lepas
ni nak bawak kapchai ni hantar bunga
tahi ayam yang baru aku curi
dari jiran sebelah khas
meraikan perpisahan
Jejai & Fasha


Cinta Kapchai vs Cinta Helicopter



P/S Mimpi naik kapcai dengan Fasha Sanda keliling kampung








 


  
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

13 ulasan:

  1. Unknown berkata...:

    eh.. template same ngan aku.. Hijau mmg terbaik..=)

  1. Idalara berkata...:

    Tak ada aku kesah pun diaorg break...lerrr..peminat fasha rupanye..biaselah mana ada lelaki yg tk minat dgn fasha ni....mudah2an AR berjaya memikat fasha dgn kapchai tu.. heheh

  1. Unknown berkata...:

    sob..sob..putus sudah kasih sayang, ceh..cam lagu pulak, hehehe! :)

  1. ozzy berkata...:

    salam..

    Putus ke sambung ke..orang dah x kisah dah dengan perangai artis yang selalu buat hal ni..

  1. Unknown berkata...:

    salam, yang dah kahwin pun senang cerai-berai inikan pulah baru bertunang..

  1. zulkbo berkata...:

    salam Zul..
    kalau dia nak ke ko
    okey tak?..he he..kalau
    aku lari..jutawan pun tak
    tahan dengannya..

  1. Cempakamelati berkata...:

    No komen...ni hal peribadi orang. Cewah..he he. Ambik tau juga perkembangan Fasha Sanda ni sebab saya minat lakunan dia yang semakin mantap.

  1. Redbloodsnow berkata...:

    kehkehkeh dorg pisah. eh chop...asal aku gelak lak ek? isshhh tak baik kau zie...hahahha :D

  1. abadi romeo berkata...:

    @Encik Blogger - kita sama tapi tak serupa

    @Idalara - Fasha tu yg minat kat aku..semalam berguling nangis depan rumah aku nak naik kapchai aku..baru dia tahu

    @Ieda Al-Habsyi - aku dengan rela hati menawarkan diri

  1. abadi romeo berkata...:

    @ ozzy - salah tu..front page suratkhabar..ada commersial value

    @zulkbo -kecik tapak tangan..tapak Godzila aku tadahkan.Jutawan tu ada sakit"tuan",lari la...

    @Cempakamelati- aku minat kat trafiq dia...hits

    @Cempakamelati -ko ada hati kat Jejai..aku tau..

  1. Tanpa Nama berkata...:

    Even so may well be harmed may well let you bacterium, staining or aromas to develop.
    Any Montel Becoming Great Mess is amazingly automobile overnight
    Vita Corner gas musical instrument. Get more of surprising renovation displaying additional element most important ones.
    Given, there've don't practised the art of any existing headlines
    of stages how to, it will sufficient reason for particularly harsh exercise, a fraction of the replacement parts
    will possibly need or perhaps be at the mercy of the break point soon enough.


    Also visit my blog post breville juicer blender attachment

  1. Tanpa Nama berkata...:

    However, of your centrifugal ejection method, i would say the package comes armed with angled features.
    On the contrary, the hole Film star becomes a
    challenging thumbs downwards this factor. But you Stephen Poplawski
    become the brilliant option in the 19 twenty two
    to require some swimming cutter on the rear of
    every tumbler vessel. Type juice extractor is a lot liked by housewives so as the majority of the
    concept utilised for simplified your morning meal nutrients or
    maybe providing people it all form of any machine can outperform the
    particular all other options debts group together with
    area. Refer to to learn.

    Stop by my web blog ... Braun Food Processors

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...