Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN "Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru" | abadi romeo

Followers

"Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru"

Rabu, 5 Januari 2011
                                                                                                                                                                      aku jalan2 sambil menerjah blog2 member2 nak cari link baru lalu terterjahlah blog ahsfantasy24.
Antara blog search yg ada respon ialah Blog peramah yg dia lancarkan dulu.Aku tabik spring kat dia.
Aku tahu dia pun sambil menyelam minum air tapi yang penting situasi "win-win"
tu ada.Takde siap yg rugi.
Kadangkala aku pikir gak....kalau buat blog..tak de orang yg nak baca...
apa gunanya.Lebih baik korek lubang hidung...walaupun dapat taik hidung..sekurang2nya
lubang hidung aku bersih dan tidak berjelaga dan tersumbat.Kalau lubang hidung
mancung sampai boleh buat penyidai baju tapi sawang labah2 pun ada..tak guna gak..
moral off the story..kene cari lah follower..tak kira lah cara macammana nak guna.
Sebagai memenuhi syarat  Bloglist Blogger Baru aku tag 3 nama :
Syarat Lain- Sombong..?  .memang aku tak sombong pun...Ipoh Mali... 
Meminati Dunia Blogger...kira minat giler la ni..mouse ni kalau boleh gigit jari aku..dah lama 
jari aku kudung kene gigit..tak berhenti kklik..klik..klik..klik..klik..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...