Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN "Blogwalking List 2011 bersama AbgferOz" | abadi romeo

Followers

"Blogwalking List 2011 bersama AbgferOz"

Khamis, 20 Januari 2011
Tahun ni dipenuhi dengan contest je la..aku
dilantik lagi oleh penganjur promote blog diaorang.Biasalah..
sambil menyelam minum air..aku dapat tempias sikit2sudah lah..jangan
dapat tempias air liur basi sudahlah.Ada gak geng blog kata aku asyik promote
blog awek2 jelita je...sebab nak jaga hati....ni aku nak perkenalkan
pulak blog lelaki Melayu Macho AbgferOz.Katanya..hadiah
yg ditawarkan cukup lumayan...Percutian ke Bali
Bersama Fasha Sanda...hehehe...

AbgFeroZ


Kepada yg berminat nak naik kapal sekali dengan dia...
sila klikDISINI
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

  1. zulkbo berkata...:

    salam..
    perghhh..best tu hadiahnya
    mesti ko jadi juaranya..
    jangan lupa ole-ole udah la kat aku
    la la la..

  1. Unknown berkata...:

    hahahaha.. adess... kat mane la plak aku nak culik fasha nie :) anyway thanks yeahh.. follow sni

  1. iza berkata...:

    Salam..

    Jgn lupa bawak balik Jus Markisa dan jus terung belanda...

  1. ...tak pernah ikut 'contest'. Nak bagi laluan kepada orang-orang muda. Hehe.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...