Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Mereka kata... | abadi romeo

Followers

Mereka kata...

Khamis, 6 Januari 2011

Sebut je Ben Asharari..tentu tak payah diperkenalkan lagi..cukup terkenal di dalam dunia blogger..kalau tanya Pakistan jual kain pelekat pun munkin kenal dia.Entry dia cukup berbisa..kalau dia tulis tahi cicak boleh buat ubat pun aku rasa ramai yg akan baca.Sebab dia jadi famous..korang kene tanyalah dia.Aku pun nak tumpang sekaki..kalau boleh duabelah kaki aku nak masuk.....bukanlah lapar trafiq cuma haus jee...
Kepada yg berminat boleh TERJAH dua kaki sekali kat blog dia.Kata2 aluan...?
Yang berhormat..yg terhormat..dan yg dihormati semua visitor yg singgah menjengok
kat blog aku ni..hanya ucapan terima kasih je yang aku boleh cakap.Kalau nak cari keistimewaan
apa yg membezakan blog aku dengan yg lain memang tak de rasanya pasal aku
baru je belajar buat blog.Kene paham2la..memang ada cacat cela disini sana.
Besar harapan aku sebesar gajah Siam berilah komen membina..aku tak kan marah
sebab mak aku cakap masa aku keluar dari perut dia..aku terus ketawa...tak nangis pun..
Aku sekadar ingin mencari kepuasan berinteraksi dan melahirkan pendapat
didunia tanpa sempadan ni.
Blog aku ni kira serba boleh punya blog..cerita apa saja yang melintas
kat kotak fikiran aku.Cuma aku kurangkan bab politik sebab aku
rasa  sebab politik selalu menimbulkan kebencian orang
walaupun kita bercakap perkara yg benar.
Lastly..aku nak bagi tahu korang satu rahsia tapi korang jangan kasi tau Ben Ashaari.
Sebenarnya...Ben Ashaari kawan aku masa aku kecik-kecik dulu..bersunat pun sekali.
Dia hutang guli 5 biji dengan getah gelang dengan aku tak bayar2 lagi...hehehehehe...

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

  1. Sham berkata...:

    salam kenal romeo...ben ni bukan takat pakistan jual kain,bangla pam minyak kat kampung aku pun kenal dia...

  1. zulkbo berkata...:

    salam Zul..
    Ben antara blogger terhebat di Malaysia..
    tapi apakan daya..enrti dia tak kena
    dengan hati aku..dulu mmg aku pulun komen kat
    blog dia..last aku tawaq hati la pulak..

  1. abadi romeo berkata...:

    @Sham...
    Salam..ye lah kalau dah famous..tu kalau bujang tu...selalu lah tersasul sebut nama gurlzfriend.

  1. abadi romeo berkata...:

    @zulkbo
    aku nak test market je..nak tengok kesan aliran trafiq je..kalau entry aku rasa..biasa2 je..aku masuk GA selalu admind mari jengok..paling tak,,say hai pun kira wokay la jugak...dia kene baca entry aku..
    Menggapai Awan Di Langit...Terlupa Rumput Di Bumi.......

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...