Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Nora Danish Rujuk Semula?...punca Fasha Sanda berbikini di Bali | abadi romeo

Followers

Nora Danish Rujuk Semula?...punca Fasha Sanda berbikini di Bali

Jumaat, 14 Januari 2011

Setelah kecoh gambar berbikini tersebar di internet dan media masa
Fasha Sanda dikatakan menghilangkan diri dan gagal dikesan untuk dihubungi.Bagi meredakan 
keadan melalui temannya juga memberikan alasan nya ke Bali adalah kerana membawa hatinya yg 
terluka setelah kekasihnya Jejai pergi ke Jepun bersama Nora Danish dan keluarganya.Untuk melepaskan
tekanan,diapun melepaskan kain bajunya dan berjemur  di Bali.Ehhhm...aku ingat kalau Nora Danish
rujuk dengan Jejai mahu Fasha Sanda ni buang habis baju.Munkin kebanyakan baju di belikan oleh 
Jejai..kalau pakai ada rasa sentimental value lah kot..jadi baik dia tanggal je...
cawat dengan bra je yg dia beli sendiri..kalau itupun Jejai yg belikan
lagi kecoh...

Pelik juga kenapa pergi bulan bercuti dengan bekas suami..tentu
ada udang disebalik tomyam kerana tanpa udang tomyam memang tak sedap.
Jika di takddirkan pasangan Jejai dan Nora Danis rujuk semula..aku akan pergi ke Bali cepat.2...
booking  ticket Air Asia siap resort sekali sebab aku rasa ada pulak manusia yg akan kecewa dan nak buang segala baju kerana kecewa.Kalau Fasha Sanda mintak aku sapukan losyen kat badan dia
aku sanggup..bukan apa ...kesian...aku pendengar yg setia...ceritalah
apa saja....harusss tu...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

9 ulasan:

  1. hehheh... nk ikut g bali gak kalau Jejai n Nora rujuk.. :)

  1. Zyash berkata...:

    hAHAHA...sanggup ke sangap...huhu, jgn marah brO..

  1. luna Q jimat berkata...:

    diorang kan cuti sambut hari jadi anak diorang, jd x salah la kot..yg fasha nk gedik nape lak..ahaha

  1. abadi romeo berkata...:

    @^mISz MatAHarIEy^
    kebetulan pulak aku ada satu ticket lagi kosong ..Nuffnang bagi...nak aku simpankan...

    @Zyash
    sangap tu tak le...gersang je...ahak..ahak..ahak..

  1. zulkbo berkata...:

    salam..
    pulak dah..
    takkan tak mampu
    pasang 2 kut?

  1. abadi romeo berkata...:

    @zulkbo

    zahir ok...batin problem kot..

  1. Tanpa Nama berkata...:

    tak baik lah cakap macam tu, mungkin dorang ade sbb masing2..kite tk boleh salah atau kutuk mane2 pihak...hanya allah saje yang tahu ape yanh berlaku antara mereka.....kite doa kan yaang terbaik buat mereka...

  1. Ira Nazmir berkata...:

    nice entry...keep it up...btl ke nora ngn jejai dh bebaik?anyway owez update...i will owez spprt u n others..=')

  1. Tanpa Nama berkata...:

    jodoh ajal maut tu semua kuasa allah.....kita ni manusia hanya merancang dan usaha,,,apa yang penting kebaikan hati manusia ..............

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...