Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Bapa Masukkan Anak Dalam Ketuhar. | abadi romeo

Followers

Bapa Masukkan Anak Dalam Ketuhar.

Selasa, 18 Oktober 2011

Sedangkan binatang masih sayangkan anaknya tetapi tidak bagi manusia yang bernama Gregori Colver,seorang bapa yang berusia 24 tahu yang tergamak memasukkan anaknya yang berusia 17 bulan.Para penyiasat mendapati dia melakukan sedemikian rupa setalah terlalu marahkan anaknya yang menyebabkan tangannya tersepit dipintu lantas meletakkan kaki budak itu ke dalam oven sebagai pengajaran.Bagaimanapun anaknya telah terjatuh ke dalam gelong panas ketuhar dan doktor mengesahkan yang dia mengalami terbakar darjah kedua dan ketiga.

Colver dalam keterangannya di Mahkamah San Meteo di Redwood City California anaknya memanjat oven dan membukanya sendiri dan terjatuh kedalam ketuhar tersebut ketika dia sedang tidur.Namun para penyiasat berjaya menemui bukti lain dengan mendakwa dia mempunyai masalah kewangan dan serta masalah peribadi bersama teman wanitanya iaitu ibu kepada bayi tersebut yang tiada ditempat kejadian kerana bekerja.

Colver telah ditangkap pada 30 Disember, dua hari selepas kejadian itu, dan akhirnyamengaku kepada polis bahawa dia telah melakukannya untuk mengajar anaknya tentang bahaya ketuhar yang panas.
Hakim John Grandsaert mendpati beliau bersalah dan atas tuduhan penderaan kanak-kanak .
Dia telah diberikan pengampunan dan hanya perlu menjalani dua bualan penjara.
Beliau juga perlu menjalani lima tahun percubaan yang diselia dan akan perlu menghadiri kelas keibubapaan dan kaunseling.

P/S: Ada juga manusia yang kejam macam ni.Ada beratus juta cara didik anak untuk dijadikan pengajaran.Bukan budak kecil lah kalau dia tak nakal..ilmu keibubapaan tak cukup lagi.





Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

  1. Tanpa Nama berkata...:

    kcian nya

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...