Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Tips Bagaimana Mencari Jejaka Yang Masih TERUNA-18SX | abadi romeo

Followers

Tips Bagaimana Mencari Jejaka Yang Masih TERUNA-18SX

Selasa, 18 Oktober 2011


Bagi seorang lelaki samada sudah menjadi lumrah alam atau memang sifat ego lelaki,jika ingin mencari pasangan hidup selalunya memilih perempuan yang masih perawan.Sering menjadi topik tak kiralah dimana dan antara entry palin diminati di blog adalah berkaitan dengan keperawanan,malam pengantin dan sebagainya yang menjurus kepad sifat lelaki yang aku rasa kadangkala tidak adil kepada kaum wanita.Ramai lelaki tidak mahu "kelapa yang sudah di tebuk tupai."tetapi sekiranya kelapa itu ditakdirkan boleh bercakap dia akan berkata"aku pun tak rela tupai yang pernah makan buah kelapa,tak kekok pun makan macam dah biasa..dah tak teruna tupai ni.."mungkin itulah kata-kata sinis si buah kelapa jika diajak berbicara tentang harga diri seekor tupai dan sebiji buah kelapa.

Tips aku kali ini adalah khas buat gadis-gadis yang ingin mengenali pasangan masing-masing samada jejaka pilihan hati mereka masih TERUNA ataupun sebaliknya.

1. Seorang jejaka adalah yang tidak pernah melakukan hubungan seks dengan wanita kebiasaannya memiliki perasaan ghairah yang terpendam,kebiasaannya diwaktu bangun tidur di pagi hari alat vitalnya akan berdiri.

2. Di bahagian bawah kelopak mata seorang TERUNA adalah cerah, ini disebabkan mereka tidak mengeluarkan tenaga yang banyak untuk melakukan aktiviti ejakulasi, sebaliknya jejaka yang sudah tidak TEUNA memiliki kelopak mata berbentuk cekung dan berwarna kehitaman kerana tenaga dalam tubuh yang keluar semasa proses ejakulasi terjadi. 

3. Seseorang yang masih TERUNA akan sering mimpi basah, dan jejaka yang sudah tidak TERUNA tidak akan pernah mengalami mimpi seperti itu lagi. 

4. Warna alat vital dan puting susu jejaka yang masih TERUNA biasanya berwarna kemerahan, jika sudah tidak TERUNA akan berwarna kecoklatan atau bahkan berwarna hitam. 

5. Bentuk perut seorang TERUNA biasanya datar, jika seseorang sering melakukan hubungan seks bentuk perut mereka akan berubah menjadi buncit.

6. Bahagian punggung seorang TERUNA kelihatan berat dan berisi, mereka yang sudah pernah melakukan hubungan seks akan membuat punggung mereka tidak kelihatan atau setidaknya tidak berisi seperti saat masih TERUNA.

Walaupun begitu ini hanyalah berdasarkan kajian dan pembacaan,ketepatan tu tidak semestinga 100% tetapi memang ada kebenarannya.Jadi terpulanglah kepada gadis-gadis yang merasakan meraka mahukan yang TERUNA ataupun tidak berdasarkan pemerhatian ini ..atau si gadis hanya akan tahu Teruna atau tidak selepas Malam Pengantin...


P/S:Jika seorang suami dimalam pertama di tanya oleh si isteri..."errrhmm..bang..macam tak kekok je bang..abang dah ada pengalaman ke sebelum ni..?apa nak jawab...keluuuuu...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 ulasan:

  1. AMMAR YASIR berkata...:

    Saya masih teruna...heeeeeeee

  1. Eee berkata...:

    Hahah.. Yg No4 tu puting susu?? kekeke.. Lg satu mgkn ade 2 3 faktor yg dinyatakan diatas terjadi juga kepada teruna yg kerap masturbate.. teruna lg tue..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...