Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Tips Bila Anda Putus Cinta | abadi romeo

Followers

Tips Bila Anda Putus Cinta

Ahad, 2 Oktober 2011
Kesian aku tengok bila tengok orang putus cinta..kalau yang masih mampu tersenyum tu mungkin kerana terpaksa,bibir tersenyum hati menangis..huhuhuhu...sob..!sob..!...!sambil mengesat air mata yang berguguran jatuh dan derasnya mengalahkan pili bomba serta mengesat hingus yang mencurah-curah keluar ikut hidung dan terkadang meleleh masuk ke mulut namun tak mampu ditahan-tahan lagi .Bila terdengar pula lagu jiwang karat di radio..makin bernanah lah hati ini dan tak mampu dirawat sekalipun Lisa Suriani menjadi jururawat atau Aaaron Aziz datang membawa Karipap Cinta tanda cintanya.Kenapa putus cinta..ditinggalkan kekasih..kekasih curang..dan sewaktu dengannya..aku bagi tip menghilangkan segalanya ..nyah jauh dari kamus hidup kita buat selama-lamanya.Mungkin anda boleh mencuba cara sebegini....


Memasukkan kepala ke dalam lubang tandas..kalau boleh jangan pejamkan mata..pakai google lagi baik sebab dapat menyaksikan pemandangan menarik ..kalau nasib baik mungkin anda akan terlihat berbagai jenis ikan seperti ikan kembong dan ikan sardin berenang renang.Kehijauan pelbagai tumbuhan didasar laut tanpa perlu melihat National Geograpic.Jimat bill Astro.



Aksi begini tidak memerlukan anda memasukkan kepala kedalam cuma melihat dari permukaan sambil menghirup dan menyedut aroma yang mampu menenangkan jiwa yang gundah gulana.Terapi ini meninggalkan kesan yang cukup mendalam kerana anda mungkin akan melupakan terus kekasih anda kerana selepas ini anda mungkin hilang ingatan.


Agak jauh sedikit ,dengan mata yang terbuka  luas dan menyedut aroma terapi yang tersedia anda boleh bayangkan wajah kekasih anda di skrin hadapan anda sambil memaki hamun sepuas-puasnya.Anda akn tenang selepas ini....hehehehehe....!

P/S :Jangan marah aaarrrght...!gurau-gurau je..jangan lah tiru aksi sedemikian dirumah kerana ianya dilakukan oleh mereka yang cukup profesinal dan terlatih sahaja.kalau putus cinta pun,,,jangan risau..berlambak lagi manusia kat dunia ni.Akui kehebatan diri sendiri anda sememangnya manusia yang encem dan jelita jika mempunyai keyakinan diri.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

  1. alexa yussida berkata...:

    euwww...

    nape smua nak ngadap toilet bowl.yucks!!

    ishk die ni kan..haha

  1. Abhamz berkata...:

    salam, idak le teman nak buat begitu....

  1. hahaha....apa nama gambar macam ini??? mmm planking...apa kah......

    http://cayob.blogspot.com

  1. aNaYaNa berkata...:

    idea bernas..haha

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...