Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Lelaki 90 tahun Ada 50 anak Bersama 4 Isteri | abadi romeo

Followers

Lelaki 90 tahun Ada 50 anak Bersama 4 Isteri

Sabtu, 1 Oktober 2011

Brazil-Seorang pesara petani Luiz de Oliveira,90 mempunyai 50 orang anak hasil perkongsiannya bersama 4 orang isteri namun mengakui tidak dapat mengingati semua nama-anak-anaknya.

"Perkara terbaik di cipta oleh tuhan di dunia ini ialah wanita"ujarnnya.

Luiz mempunyai 17 orang anak bersama isteri pertama Francisca.Selepas beliau meninggal dunia,beliau berkahwin pula dengan Maria Francisca da Silva,64, dan dianugerahkan 17 orang anak lagi.


Oleh kerana mempunyai bilangan anak yang ramai adik iparnya,Ozelita selalu menolongnya menguruskan rumahtangga membuatkan hati Luiz terpaut dan mengahwini Ozelita,58 dan dikurniakan 15 orang anak.Kakak ibunya turut menjadi isterinya Fransisca Mari,89 turut dikahwininya dan dikurniakan seorang anak.Sesetengah dari mereka ada yang meninggal dunia dan yang lainnya memanjangkan keturunannya sehingga 100 orang cucu dan 30 orang cicit.

"Walaupun saya masih sihat,saya mengurangkan aktiviti seks saya,tetapi saya selalu mengenangkan saat indah bersama isteri di atas katil"ujarnya.

Isteri keduanya Francisca berkata"Hobi beliau ialah bersama isterinya di atas katil"
"Dia tidak pernah mengasari kita, dia sentiasa menjaga anak-anaknya dengan baik dan kita tidak meminta apa-apa darinya"

P/S:Hebat..aku nak cari orang tua ni..apa ilmu dia pakai..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

  1. Abhamz berkata...:

    salam, bagus jugak dia ni...berlemah-lembut dengan isteri dan sayangkan anak2...boleh dicontohi tu.

  1. ckLah berkata...:

    Kalau jumpa orang tua tu, cakap kat dia:
    "....uish, apalahhhh, baru 50 dah tak boleh ingat nama.
    ckLah boleh ingat beratus-ratus nama murid ckLah tau. Anak orang pulak semua tu!"



    ;D

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...